שתף קטע נבחר

ברצלונה עשויה להיפרד מטייריס רייס

בספרד דווח שהקבוצה בוחנת אפשרות להשתחרר מחוזהו של הגארד בן ה-30, שזכה ביורוליג עם מכבי תל אביב ב-2014. תומא הרטל עשוי להחליפו

ברצלונה עשויה להיפרד מטייריס רייס. בתקשורת הספרדית דווח שהקבוצה מקטלוניה שוקלת לשחרר את הגארד האמריקני (30, 1.85 מ') על אף שיש לו חוזה לעונה נוספת. על פי הדיווח, המנהל המקצועי של בארסה, נאצ'ו רודריגס, החליט לבדוק אפשרות להשתחרר מחוזהו של השחקן שהוביל את מכבי תל אביב לזכייה ביורוליג ב-2014. העונה רשם רייס ממוצעים של 13 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ביורוליג.

 

מי שעשוי להחליף את רייס כרכז הפותח של ברצלונה הוא תומא הרטל מאנאדולו אפס. לפי דיווח באתר יורוהופס, הצרפתי בן ה-28 כבר הסכים לחוזה של 2.5 מיליון דולר לשנתיים במועדון הספרדי.

 

טייריס רייס. ייפרד מברצלונה אחרי עונה אחת? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
טייריס רייס. ייפרד מברצלונה אחרי עונה אחת?(צילום: EPA)

 

עונה קשה עברה על ברצלונה, בהדרכת גאורגיוס ברצוקאס ששילם את המחיר ועזב. היא סיימה את היורוליג במקום ה-11 בלבד עם מאזן 18:12 שלילי ולא העפילה לרבע הגמר. בליגה הספרדית הודחה ברצלונה כבר ברבע הגמר על ידי ולנסיה.

 

אחרי הפיטורים הצפויים של המאמן היווני בשבוע שעבר, זכתה בארסה לסירוב משרונאס יאסיקביצ'יוס שהעדיף להישאר בז'לגיריס קובנה. המועמד הבא ברשימה שלה לתפקיד המאמן הוא סיטו אלונסו, שלא ימשיך בבאסקוניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טייריס רייס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים