שתף קטע נבחר

סופית: שאראס נשאר בז'לגיריס קובנה

המאמן ששמו קושר למכבי ת"א, חתם לשנתיים נוספות במועדון עימו זכה בשתי אליפויות רצופות. הוביל את הליטאים למקום ה-10 ביורוליג, הטוב ביותר שלהם מאז 2013. סיטו אלונסו בברצלונה

 

שרונאס יאסיקביצ'יוס לא יעמוד על הקווים של מכבי תל אביב, לפחות לא בשתי העונות הקרובות. הפנומן הליטאי חתם היום (שישי) על חוזה לשנתיים נוספות בז'לגיריס קובנה, וישלים שלוש שנים וחצי כמאמן הראשי של המועדון.

 

שאראס הוביל לאחרונה את הליטאים לאליפות שנייה ברציפות. בנוסף, סיים עם ז'לגיריס במקום העשירי ביורליג במאזן 16:14. מדובר בדירוג הטוב ביותר של הליטאים מאז שנת 2013 במפעל הבכיר ביבשת.

 

שאראס. עשה עונה גדולה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שאראס. עשה עונה גדולה(צילום: עוז מועלם)

 

בעונה האחרונה שאראס היה מועמד מספר פעמים להגיע למכבי תל אביב, אבל על פי הפרסומים בכל פעם דחה את האפשרות. גם בשבועות האחרונים נעשו גישושים איתו מצד הצהובים.

 

מאמן חדש לברצלונה

עוד החתמת מאמן משמעותית התבצעה היום בברצלונה. הקבוצה שסבלה מעונת בלהות, החתימה את סיטו אלונסו, שאימן העונה את באסקוניה, על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת.

 

אלונסו בן ה-41 הוביל את באסקוניה לפלייאוף היורוליג אחרי שסיימה את השלב המוקדם במקום השביעי במאזן 13:17. בפלייאוף הפסידו הספרדים לצסק"א מוסקבה 3:0.

 

אלונסו. החתמה מעניינת (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אלונסו. החתמה מעניינת(צילום: EPA)

 

במסגרות המקומיות הוביל אלונסו את קבוצתו לשעבר לחצי גמר הפלייאוף ולחצי גמר גביע המלך. לפני הג'וב בבאסקוניה, עבד במשך שנתיים בבילבאו. הוא יחליף בברצלונה את גיורגוס ברצוקאס המאכזב שלא הצליח להוביל את הסגל שכלל בין השאר את טייריס רייס וחואן קרלוס נבארו לתואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרונאס יאסיקביצ'יוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים