שתף קטע נבחר

פרויקט המעונות בבר אילן יוצא לדרך: 8 בניינים ל-1,600 סטודנטים

קבוצת אלקטרה הודיעה כי השלימה את הסגירה הפיננסית של מתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן בהיקף של 550 מיליון שקל. הפרויקט יכלול שיפוץ של 6 מבנים קיימים בשטח והקמת שני מבנים נוספים

קבוצת אלקטרה, באמצעות חברת הבת קמפוס אלקטרה, הודיעה אמש (ב’) כי השלימה את הסגירה הפיננסית של הפרויקט לתכנון, הקמה ותפעול של מתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן בהיקף כולל של 550 מיליון שקל.

 

רק 7% מהסטודנטים בישראל גרים במעונות

 

הפרויקט יכלול אכלוס של של 1,600 סטודנטים ב-8 מבנים, 6 מתוכם כבר בנויים בשטח וצפויים לעבור שיפוץ כולל, ובנוסף ייבנו 2 מבנים חדשים בחלק המזרחי של הקמפוס, בסמוך לשטחים מסחריים חדשים שיוקמו.

 

סטודנטים באוניברסיטת בר אילן (באדיבות אגודת הסטודנטים בר אילן) (באדיבות אגודת הסטודנטים בר אילן)
סטודנטים באוניברסיטת בר אילן(באדיבות אגודת הסטודנטים בר אילן)

במסגרת הפרויקט יוקם גם מרכז שירותים ששטחו 2,650 מ"ר ושיכלול מרכול, בנק, כיתות לימוד, מרפאות ועוד. הקמת הפרויקט מתוכננת לתקופה של 3 שנים, ולאחר קבלת אישורי ההפעלה מהאוניברסיטה הא יופעל במתכונת של פרויקט BOT (מימון, הקמה ותפעול) בזכיינות לתקופה של 25 שנה שבסופה הוא יוחזר לידי האוניברסיטה.

 

 

אלקטרה בניה תשמש כקבלן ההקמה של הפרויקט ואלקטרה FM תשמש כקבלן התפעול והתחזוקה. הסכם המימון נחתם עם קבוצת מממנים בהובלת בנק דיסקונט, הכוללת את פסגות ומיטב דש. בהתאם הסכם ההלוואה, המלווים יעמידו לאלקטרה הלוואות לטווח קצר בריבית שתנוע בטווח שבין 1.7% ל-2.7% והלוואות לטוח ארוך בריבית שתנוע בין 3% ל-4%. ההלוואה תפרע מתוך תקבולי הפרויקט לאורך 25 שנות התפעול. לפי הערכה, כאשר ההכנסות בתקופת התפעול והאחזקה מוערכות בסך של כ-36 מיליון שקל לשנה.

 

אלקטרה יוצגה במכרז ובסגירה הפיננסית על ידי עו"ד אורי מנדל ממשרד יוסי לוי ושות'. אוניברסיטת בר-אילן יוצגה על ידי עוה"ד יעל בר-שי ולימור שכטר מהרצוג, פוקס נאמן ושות'. הגופים המממנים יוצגו על ידי עו"ד עידן הירשברג מתדמור לוי ושות'. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך אתר האוניברסיטה
צילום: מתוך אתר האוניברסיטה
מומלצים