שתף קטע נבחר

בן חיים לגולדהאר: "אני עוזב, שלם עם עצמי"

החלוץ שוחח עם בעלי מכבי תל אביב ואמר לו שיחתום בספרטה פראג. גם הצעה משודרגת של הקנדי לא עזרה. השחקן העדיף את הקבוצה הצ'כית על פני נאנט בגלל הכרטיס לאירופה והאנטישמיות בצרפת

"אני רוצה לעזוב ולחתום בספרטה פראג". בפגישה שנערכה בין בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר לטל בן חיים, הבהיר החלוץ שהוא סיכם כבר בשלישי שעבר במועדון הצ'כי, זאת כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. השחקן ייסע מחרתיים בשעות הבוקר לחתום על החוזה בפראג, מרחק שעה וחצי נסיעה בלבד ממחנה האימונים של הצהובים באוסטריה.

 

בפגישה בין השניים הציע הבוס הקנדי שידרוג לשכרו של בן חיים עד ל-660 אלף דולר (לא כולל 100 אלף דולר מענק לויאליות שהיה אמור לקבל העונה), אולם הפערים בין ההצעה הזו למה שהוא מקבל בפראג, מיליון אירו (ועוד 200 אלף אירו מענקים), משמעותיים, ולכן הודיע החלוץ כי הוא רוצה לעזוב.

 

הוא עוזב. בן חיים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הוא עוזב. בן חיים(צילום: ראובן שוורץ)

גורמים במכבי הסבירו כי גולדהאר הבהיר לבן חיים כי מדובר בהצעה ראשונית ויש עוד מקום להמשיך במו"מ, אולם הוא לא יכול להתמודד עם ההצעה הצ'כית. עוד נטען במועדון כי במהלך הפגישה עם בן-חיים הוסבר לו כי במידה והוא יבהיר כי הוא רוצה לעזוב, אין טעם בהמשך המגעים. אחרי שיחה שנערכה באווירה טובה, השניים לחצו ידיים ובן חיים הודיע כי יעזוב.

 

מי שנראה לחוץ מאוד מהסיטואציה היה ג'ורדי קרויף. המאמן החדש של מכבי היה משוכנע כי בן חיים ימשיך בסופו של דבר, אלא שאחרי השיחה עם גולדהאר, הבין כי הישראלי הבכיר שלו עוזב, בדיוק כמו ערן זהבי לפני שנה, ולכן הוא נמצא בבעיה. ייתכן כי קרויף עוד ינסה לשכנע את גולדהאר להגדיל את השדרוג, אולם הסיכויים לכך קלושים וגם אז לא בטוח שההצעה תעמוד בדרישות של בן חיים.

 

לא הצליח לשכנע את בן חיים. גולדהאר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לא הצליח לשכנע את בן חיים. גולדהאר(צילום: ראובן שוורץ)

 

כאמור, השחקן סיכם את תנאיו כבר בשלישי האחרון ועניין פערי המיסוי בין המדינות מעולם לא היווה בעיה במו"מ, מאחר ונשיא ספרטה הכניס בחוזהו של בן חיים סעיף שהוא ערב לכך שהסכומים המדוברים יהיו נטו.

 

מייד אחרי שהתקבלה ההצעה של נאנט, הבהיר בן חיים כי יעדיף את ההצעה הצ'כית, ככל הנראה ממניעים של קבוצת צמרת שמשחקת באירופה ואנטישמיות גואה בצרפת.

 

 

גולדהאר נמצא במחנה האימונים באוסטריה, ולראשונה מזה תקופה ארוכה השחקנים ראו את הבוס הקנדי, שלאור תוצאות העונה שעברה, החליט להיות קרוב למועדון הפעם. מכבי תל אביב המשיכה את הכנותיה בעיירה להה, שנמצאת על הגבול בין אוסטריה וצ'כיה והערב (שבת, 18:00) תערוך את משחק ההכנה השני שלה, כשתתמודד מול ספרטק טרנבה, שסיימה במקום השישי בליגה הסלובקית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
טל בן חיים
צילום: גיל נחושתן
מומלצים