שתף קטע נבחר

בשורה לוותיקי הפינגווין: סיסטרז אוף מרסי יופיעו בישראל

להקת הרוק הגותי, ששיתפה פעולה עם עפרה חזה בלהיט "Temple of Love", תגיע לארץ להופעה אחת בסתיו. מחירי כרטיסים: 279-249 שקל

להקת The Sisters of Mercy, מהרכבי הניו ווייב הבולטים בשנות השמונים, תגיע לישראל בסתיו להופעה אחת. זו תתקיים ב-5 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. הלהקה, שנחשבת לאחת ממובילות ז'אנר הרוק הגותי, תגיע לארץ בהובלת חבר ההרכב המקורי היחיד שנותר בה - אנדרו אלדריץ'. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 249 שקל, ובהמשך יעלה 279 שקל. על ההבאה לארץ אמונות חברות ההפקה Raven Music ו-icp Live.

 

סיסטרז אוף מרסי בשנות ה-80. שירים קודרים ובגדים שחורים (צילום: יח"צ) (צילום: יח
סיסטרז אוף מרסי בשנות ה-80. שירים קודרים ובגדים שחורים(צילום: יח"צ)
 

זה ביקורה השני של סיסטרז אוף מרסי בישראל, אחרי הופעה ב-2009 במועדון התיאטרון. לקהל הישראלי זכורה הלהקה גם בזכות הלהיט הבינלאומי שלה עם עפרה חזה ז"ל משנת 1992 - "Temple of Love".

 

אנדרו אלדריץ' היום (צילום: יח"צ) (צילום: יח
אנדרו אלדריץ' היום(צילום: יח"צ)

סיסטרז אוף מרסי הוקמה ב-1980 בלידס, ופרצה לתודעה ב-1985 עם אלבום הבכורה "First And Last And Always". האלבום הפך להצלחה בזכות מספר להיטי ענק, ביניהם "Marian", "Black Planet" ו-"Walk Away". עד מהרה הפכה הלהקה, בזכות השירים הקודרים והבגדים השחורים, לפופולרית במועדוני גל חדש. האלבום השני שלה, "Floodland" יצא שנתיים מאוחר יותר והמשיך את ההצלחה, עם שירים כמו "This Corrosion" ואחרים.

 

ב-1990 הוציאה הלהקה את אלבומה השלישי והאחרון, שהציג קו מוזיקלי פחות אפל מקודמיו ונחשב מסחרי יותר. ההרכב עבר שינויים מבניים רבים לאורך השנים, כשבין מקימיו נותר רק הסולן אנדרו אלדריץ'. 

 

יחד עם עפרה חזה ב-"Temple of Love"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
The Sisters of Mercy בצעירותם
צילום: יח"צ
לאתר ההטבות
מומלצים