שתף קטע נבחר

הברים הגבוהים בעולם

על גג העולם: בר שנמצא בקומה ה-122 של בניין בדובאי, בר על גג במלון יוקרתי בלונדון, בר שתלוי על מצוק תלול בבנגקוק ועוד - ליקטנו עבורכם את עשרת הברים הגבוהים בעולם, בהם הנופים משכרים עוד יותר מהמשקאות

 

אחד הדברים המהנים בבנגקוק, בתל אביב ובערים אחרות באירופה ובעולם, הוא ברים מעוצבים הממוקמים על גגות עם נוף מהפנט ואווירה בהתאם.

 

בתל אביב הקומות הבולטים הם ה"סורא מארה", את "בלו-סקיי" (המתפקדת יותר כמסעדה) ואת הבר הטרנדי "ספיק-איזי". בקרוב ייפתח בגוש דן גם הבר על גג מגדל ToHa, הנבנה בימים אלה ליד הירידה לדרך השלום.

קוקטייל ונוף ב"סקיי בר" בבנגקוק ()
קוקטייל ונוף ב"סקיי בר" בבנגקוק
 

אדריכלים ומעצבים יודעים שיש קסם במיקום על הגובה, ולכן כיום בונים כמעט בכל גורדי השחקים הגבוהים בעולם לפחות קומה אחת, בדרך כלל לקראת הגבוהה ביותר, שבה ממקמים מסעדה או בר. ובנינו, עם נוף נכון כמעט לא משנה מה נשתה. כמעט.

 

מקום 10 - גונג במלון שנגרי-לה - מגדל שארד, לונדון, אנגליה

הבר-מסעדה גונג (GŎNG) הספון בחלקו העליון של הבניין הגבוה ביותר במערב אירופה – מגדל שארד, שייך למלון שנגרי-לה, המלון היוקרתי בסגנון אסייתי השוכן בגורד השחקים.

הבר נמצא בקומה ה-52, ויש לציין כי הנופים של לונדון הם ללא תחרות, בעוד מבחר המשקאות שמציע המקום הוא פשוט עצום ומושקע. לדוגמה, הקוקטייל שחור וכחול (Black and Blue Swizzle) משלב וויסקי טליסקר, דבש, ליים, שרי PX וגבינה כחולה.

 

מקום 9 – בר 54, מגדל הייאט - טיימס סקוור, ניו יורק, ארצות הברית

בדיוק כמו השם, כך גם הבר נהנה מהנוף שבקומה 54 שבמלון הייאט שבטיימס סקוור, ואפשר להשקיף ממנו כמעט על כל נקודת ציון שבמטרופולין המגניב בעולם. הבר גם מאפשר לאורחים ליהנות ממשקאות באוויר הפתוח, אבל כל זה קורה רק בקיץ. כלומר, ממש עכשיו.

בחורף הקר של התפוח הגדול, האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים ומתאבנים סביב קמינים מפצפצים, גם בפנים וגם בחוץ.

 

מקום 8 –מריני'ס על 57 - מגדלי פטרונה, קואלה למפור, מלזיה

בהמשך לאופנה המכנה את שם הבר על פי הקומה, הבר מריני'ס על 57 נמצא בקומה ה-57, ועל כן מציע נוף משגע הצופה לשדרה המתפשטת של קואלה למפור.

המקום היוקרתי מציע שלוש אופציות ברמה הגבוהה ביותר: מסעדה עם אוכל איטלקי משובח, בר קוקטיילים ייחודים או בר סיגארים נדירים. המקום מחופה בחלונות - מהרצפה ועד התקרה, הנותנים את נקודת התצפית הטובה ביותר על העיר.

 

מקום 7 –סקיי בר – מלון לבואה, בנגקוק, תאילנד

תלוי על מצוק תלול בגובה של 250 מטרים באוויר, סקיי בר הוא הבר הפתוח הגבוה ביותר בעולם.

הבר הנוצץ שבתאילנד שוכן בקומה 63, צבעי האווירה משתנים בכל 90 שניות והמשקאות הנפוצים ביותר קרויים על שם השחקנים הראשיים שהשתתפו בסרט שצולם במלון לבואה: "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק".

 

מקום 6 –קלאוד 9 - גראנד-הייאט, שנגחאי, סין

עוד בר הנמצא בקומה גבוהה של מלון הייאט, אלא שהפעם קלאוד 9 (ענן 9) שוכן בקומה 87 של מגדל ג'ין מאו. האורחים בבר המלון יכולים לקבל נוף של 360 מעלות של העיר שנגחאי.

בהתאם לתמה השמימית שבשמו, תפריט הקוקטיילים נקרא על שם כוכבים במערכת השמש, ולצד טאפאס שונים ויינות משובחים המוצעים בעיצוב "חם וקר", האורחים נהנים מיחס אישי ומלכותי.

 

מקום 5 – בר ניו אסיה – מלון סטמפורד, סינגפור

הבר ניו אסיה, שכמעט נוגע בכוכבים שמעל סינגפור, נמצא בקומה 71 של קו הרקיע, ומציע מבחר כייפי של קוקטיילים חושניים, כמו גם תקליטן אורח בינלאומי המתחלף אחת לחודש.

תפריט הקוקטיילים הרחב מציע קוקטיילים קלאסיים לצד חדשניים, כמו ג'ין טי – שילוב של ג'ין גורדון, ליקר טיפין, ליקר ליצ'י, סירופ תה ירוק, לימון וטוניק.

 

מקום 4 –סיגנצ'ור לאונג' על ה-95, מרכז ג'ון הנקוק, שיקאגו, ארצות הברית

הבר האמריקני שבעיר שיקאגו מרשים ומדהים בנופיו, והוא נמצא על קצה אגם מישיגן. ביום בהיר אפשר לראות עד ארבע מדינות שונות המקיפות את האגם. הסיגנצ'ור לאונג' על ה-95 במרכז ג'ון הנקוק נפתח בשנת 1993, ונקרא אז סיבאריס לאונג'.

המקום מציע תפריט קטן של מתאבנים וכריכים לצד תפריט קוקטיילים מכובד ואיכותי.

 

מקום 3 – מסעדת 360, מגדל CN, טורונטו, קנדה

מסעדת 360 במגדל CN שבלב טורונטו היא לא רק מהמסעדות הגבוהות ביותר בעולם, אלא היא גם מציעה את מרתף היין הגבוה ביותר בכדור הארץ, כשהחדר המקורר תלוי בגובה של 351 מטרים מעל פני האדמה.

מקום 2 – בר אוזון –ריץ קרלטון, הונג קונג

לרגישים במיוחד לגבהים, לא מומלץ להגיע לקומה ה-118 של מלון ריץ קרלטון בהונג קונג, שם שוכן הבר אוזון, שיש הטוענים כי הנוף שלו משכר עוד יותר מהמשקאות. הבר מואר בצבע כחול עמוק, ומעוצב כדי לדמות זרוע ארוכה של שמי הלילה.

הבר גם מתגאה באזור ישיבה חיצוני, עבור אלה שרוצים להביט אל האורות הנוצצים של השמיים מעל המטרופולין העסוק השרוע מטה.

 

מקום 1- אט.מוספירה, בורג' חליפה, דובאי

זה רק הגיוני שהבר הגבוה ביותר בעולם ישכון בבניין הגבוה בעולם. באותה מידה, גם הגיוני שהבניין הגבוה בעולם יהיה בדובאי.

אט.מוספירה משתרע על פני 330 מטרים רבועים בקומה ה-122 של גורד השחקים המרהיב, והמעצבים לא חסכו בהוצאות, והפכו את הבר שבשמיים ליוקרתי, שלא לומר לדקדנטי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
על גג העולם: ברים על גגות גבוהים
מומלצים