שתף קטע נבחר

חזר מלימודים בחו"ל ונהרג בהתהפכות טרקטורון

עוד אל-סאנע, בן 19 מלקיה שבנגב, יצא לרכיבה בטרקטורון עם חבר לאחר ששב מחו"ל, אך התהפך ונהרג. "מת לפני שהגשים את חלומו להיות רופא"

 

עוד אל-סאנע. בן 19 ()
עוד אל-סאנע. בן 19

עוד אל-סאנע, בן 19 מלקיה, נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים - כשהתהפך בטרקטורון שבו נהג בין לקיה לצומת שוקת שבנגב. הוא פונה משם לבית החולים אך שם נקבע מותו. מחקירה ראשונית של חוקרי התנועה של המשטרה עלה כי הצעיר נהרג כתוצאה מהתהפכות עם טרקטורון. זמן קצר לאחר שהובהל לבית החולים, הגיע לשם פצוע נוסף שרכב עמו על הטרקטורון.

 

אל-סאנע חזר רק היום מלימודים ברומניה. "הוא נרשם ללימודי רפואה והיה אמור להתחיל בהם בעוד תקופה קצרה אחרי חופשה בכפר", סיפר קרוב משפחתו. "קיבלו אותו בשמחה אחרי שסיים לימודי שפה ברומניה. הוא מאוד שמח שהוא חזר למשפחה. בשעות אחר הצהריים רכב על טרקטורון ולצערי התהפך". עוד ציין: "זה אסון קשה. לצערי הוא מת אפילו לפני שהגשים את חלומו. הוא כל הזמן אמר, 'אני רוצה להיות רופא כדי לעזור לאנשים'".

 

אמש נפצע צעיר בן 23 באורח קשה בתאונת דרכים באילת. צוות מד"א טיפל בו ופינה אותו יחד עם שני פצועים באורח בינוני לבית החולים יוספטל בעיר.

 

ביום חמישי בלילה נהרג נער בן 13 מנתיבות, בתאונה שאירעה בכביש 6. יוסף חיים אפרתי, בן 13, נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף ניצני עוז שבעמק חפר. אפרתי היה באוטובוס שעצר בתחנת רענון בכביש 6 בעת חזרה מטיול בקברי צדיקים במירון. מסיבה שאינה ברורה הוא חצה את הכביש והחל לצעוד לכיוון דרום על אי התנועה המפריד בין הנתיבים ונפגע על-ידי רכב. בעת שעלו חזרה לאוטובוס נערכה ספירת תלמידים והתברר כי אחד מהם חסר. נהג הרכב הפוגע, בן 55 מהצפון, נחקר ושוחרר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים