שתף קטע נבחר

יגואר E-פייס בניסויים אחרונים תחת מעטה הסוואה

רכב הפנאי הקומפקטי של יגואר עובר ניסויים אחרונים בתנאי נהיגה שונים, מספר ימים לפני חשיפת גרסה סדרתית מוכנה לשיווק

יגואר חושפת קדימון נוסף ל-E-פייס החדש, לפני החשיפה הרשמית בשבוע הבא. בסרטון שפרסמה היצרנית נראה רכב הפנאי הקומפקטי בניסויי נהיגה מפרכים שנערכו במהלך השנתיים האחרונות. לדברי היבואנית, חברת המזרח, לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2018.

 

 

רכב הפנאי הקומפקטי של יגואר צפוי להתמודד מול אודי Q3 וב.מ.וו X1. הוא מבוסס על פלטפורמת LR-MS הוותיקה המשותפת ללנד רובר דיסקברי ספורט וריינג' רובר איווק העשויה פלדה, בשונה מאלומיניום קל משקל בו משתמשת יגואר בדגמיה השונים. תצורת המנוע בפלטפורמה הזו היא קדמית-רוחבית, ותאפשר כנראה גם גרסאות בסיס עם הנעה קדמית, לראשונה במותג מאז ה-X-טייפ. היצע המנועים יהיה מסדרת אינג'יניום המוכרת של יגואר ולנד רובר - טורבו-בנזין או טורבו-דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספקים שינועו בין 150 ל-250 כ"ס. תהיה תיבת שישה הילוכים ידנית, או תשעה אוטומטית.


 

יגואר מדווחת כי בניסויים שמטרתם בחינת עמידות המכלולים בתנאים קיצוניים, השתתפו לא פחות מ-150 אבות טיפוס של ה-E-פייס שנבחנו על-ידי 500 מהנדסים וארכו 120 אלף שעות. ה-E-פייס נבחן בארבע יבשות שונות, החל בניסויים באזורים גבוהים ודלילי חמצן בסין, דרך חום של 48 מעלות צלזיוס במדבריות בסמוך לדובאי, ועד מינוס 48 מעלות בנהיגות שלג וקרח בחוג הארקטי.


 

כדי להבטיח יכולת דינמית גבוהה ולכייל את המתלים כראוי, מצהירה יגואר כי ה-E-פייס ביצע כ-400 הקפות סביב מסלול הנורבורגרינג בגרמניה, כמו-גם מספר בלתי ידוע של הקפות במהירות מרבית במסלול נארדו שבאיטליה. יכולת השבילים נבחנה בדרכי כורכר בוציות במסלול ניסוי של היצרנית בדרום וולש, כמו-גם יכולת צליחת מעברי מים בעומק חצי מטר במתקן הניסויים בגיידון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים