שתף קטע נבחר

לוחם בגדוד חי"ר חשוד באונס חיילת

פרסום ראשון: לוחם נעצר לפני כשבוע בחשד שאנס חיילת שמשרתת עמו בגדוד. הוא הודה שקיים יחסי מין עמה, אך לטענתו הם היו בהסכמה. השניים אמורים לעבור בדיקת פוליגרף

 

 

קרוב לשבוע שבמתקני המעצר של המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) עצור לוחם בגדוד חי"ר בחשד שאנס חיילת שמשרתת עימו בגדוד בחודש שעבר. כך נודע ל-ynet. הלוחם הודה בחקירתו שקיים יחסי מין עם החיילת, אך לפי גרסתו המעשים היו בהסכמה. צו איסור פרסום הוצא על תפקידה של החיילת בגדוד ועל שם הגדוד.

 

בפרשה החדשה, הצטברות הראיות נגד הלוחם הובילה את בית הדין הצבאי ביפו להסכים לבקשת התביעה הצבאית להאריך את מעצרו. בית הדין הצבאי ביפו האריך את המעצר עד ליום ראשון וייתכן שבקרוב יוגש כתב אישום. היום נערכה במצ"ח בדיקת פוליגרף לשניים. הלוחם ממשיך לטעון כי היחסים בין השניים היו בהסכמה. מדובר צה"ל נמסר: "ב-28 ביוני נעצר חייל בחשד לאונס חיילת. מעצרו הוארך על-ידי בית הדין הצבאי והיום (ה') הוא יובא לדיון נוסף. החקירה עודנה מתנהלת". 

החייל החשוד באונס (פניו מכוסות) בבית הדין הצבאי (צילום: צביקה טישלר) (צילום: צביקה טישלר)
החייל החשוד באונס (פניו מכוסות) בבית הדין הצבאי(צילום: צביקה טישלר)
 

במהלך החקירה נאספו עדויות מעדים נוספים בנוגע לאירוע שהתרחש בבית פרטי במהלך חופשה של השניים. בנוסף, אמורה להיערך היום בדיקת פוליגרף לשניים, שצפויה להשפיע על החלטת הפרקליטות הצבאית אם להגיש נגדו כתב אישום.

 

בהחלטת בית הדין הצבאי ביפו באמצע השבוע להאריך את מעצרו נכתב: "החשד הסביר מבוסס על כמה נתונים המצויים בתיק החקירה, המשתלבים לכאורה האחד בשני ומאמתים את החשד המדובר. נוכח התשתית הראייתית הקיימת וצרכי החקירה, יש עילות מעצר".

 

עורך הדין של החשוד, עדי כרמלי, מסר בתגובה: "מדובר ביחסים בהסכמה ובתלונת שווא. תגובתנו הראויה תושמע בבית הדין".

סנגורו של החייל, עו"ד עדי כרמלי ()
סנגורו של החייל, עו"ד עדי כרמלי

 

לפני שבועיים: חייל הואשם באונס בבסיס

מקרה זה מצטרף לאונס שהתרחש בגדוד מעורב, שגם נחשף ב-ynet, ובו הואשם סמל אליאב חסיד באונס חיילת שמשרתת עמו בבסיס.  חסיד, המשרת כקשר במפקדת פלוגת מפקדה בגדוד מעורב, הואשם באונס החיילת, אך טען כי מדובר ביחסי מין בהסכמה.

 

כתב האישום שהוגש נגדו לפני כשבועיים תיאר כיצד חסיד ניצל את תפקידו הדורש שהייה בכוננות לצד מפקדת הפלוגה שלו במגורי החיילות של מוצב יטבתה בערבה כדי לתקוף מינית את החיילת.

 

לפי כתב האישום, הוא ניגש באישון לילה למיטתה של החיילת וביצע בה מעשה סדום. כשהתעוררה כתוצאה מהמעשים, היא דרשה ממנו לחדול, אך הוא מצידו המשיך ואנס אותה. בצה"ל אמרו בהודעתם על המקרה כי לא מדובר בלוחם.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
החייל החשוד באונס
צילום: צביקה טישלר
מומלצים