שתף קטע נבחר

ריקן: "מקווים להיראות טוב יותר בהמשך"

במכבי ת"א מרוצים מהתוצאה, אבל לא מהיכולת גם אחרי ה-0:3 על טיראנה במוקדמות הליגה האירופית. הקשר: "העמדה הקדמית לא זרה לי ויותר נוחה לי"

 

מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה מהתוצאה - לאחר ה-0:3 על טיראנה שהבטיח לה עלייה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. אולם במועדון לא ממש התלהבו מהיכולת שהפגינה הקבוצה.

 

היחיד שהתלהב אתמול היה זה שלא שיחק, החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון, שישחק ביום חמישי הקרוב בשלב השני נגד רייקיאוויק, הקבוצה מהמדינה בה נולד. מחר יחלו הצהובים בהכנות לקראת המשחק הזה ובמהלך היומיים הקרובים יקבלו את כל החומר שקשור לקבוצה האיסלנדית. הם בוודאי ייעזרו בקיארטנסון שמכיר את הקבוצה היטב. 

 

הצהובים חוגגים באלבניה (צילום: אתר מכבי ת"א) (צילום: אתר מכבי ת
הצהובים חוגגים באלבניה(צילום: אתר מכבי ת"א)
 

 

ברק יצחקי אמר אחרי המשחק מול טיראנה: "אני שמח שהצלחתי להבקיע, ושמח גם בשביל השותף שלי לחדר אבי ריקן". ריקן עצמו הוסיף: "העמדה הקדמית לא זרה לי ויותר נוחה לי, המטרה שלנו הייתה לעבור שלב ועשינו זאת. אנחנו מקווים להראות בהמשך טוב יותר".

 

מי שישב אתמול לראשונה על הספסל היה המנהל החדש של הקבוצה יואב זיו, שמונה השבוע לתפקיד. קודמו בתפקיד, בני טבק, ישב אתמול ביציע והוא ימשיך לערוך עם זיו חפיפה לפחות עד סוף החודש. אגב, זיו התלווה גם לטבק, שהמליץ עליו לתפקיד, גם להגרלת המשחקים שנערכה בשווייץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
צילום: אתר מכבי ת"א
מומלצים