שתף קטע נבחר

מה עושה אסם ישן במטה החדש של אפל?

בתוך סבך הזכוכית והמתכת המודרני באתר הבנייה של המטה החדש של אפל בקופרטינו ארה"ב, שוכן לו בבדידות מזהירה אסם ישן מראה, שבולט באופן חריג. מה עומד מאחורי המבנה המוזר הזה?

המטה החדש של חברת אפל בעיר קופרטינו אשר במחוז סנטה קלרה בארה"ב, נמצא בישורת האחרונה של הקמתו ואלפי פועלים עובדים סביב השעון על מנת להכשיר אותו לקראת אירוע ההכרזה על סדרת מכשירי האייפון החדשים, אירוע הצפוי להיערך במהלך חודש ספטמבר.

 

 

במהלך החודשים האחרונים, מספר גורמים קיבלו (ככל הנראה) אישור מחברת אפל לתעד באמצעות רחפנים את תהליך התקדמות הפרויקט ובמהלך אחד הצילומים האחרונים שנעשה החודש, התגלה מבנה חריג בנוף הזכוכית, מתכת והבטון שמאפיינים את אתר הבנייה שוקק החיים. מדובר על מבנה אסם, במראהו המקורי, אשר מסתבר שהיה קיים שם שנים רבות וחברת HP שהחזיקה בשטח הזה לפני שאפל העבירה אותו לבעלותה, תיחזקה אותו כמקום מפגש חברתי לעובדיה.

 

אסם ישן במטה החדש (צילום מסך) (צילום מסך)
אסם ישן במטה החדש(צילום מסך)

 

במהלך המו"מ להתמקמות של אפל בשטח, הבטיח מנכ"ל אפל לראש עיריית קופרטינו, שהוא אמנם ייאלץ לשנות את מיקומו של המבנה ביחס ליתר המבנים במתחם, אבל הוא ידאג שההעברה תיעשה בצורה שתשמור על מבנהו ומראהו הייחודי של האסם, מבלי לפגוע בו ובמורשת שהוא מביא עימו. לא ברור לאיזו מטרה ישמש המבנה בתוך המערך הכולל של אפל, אך הוא ישמור על מראהו בכל מקרה. המטה החדש של אפל נמצא כאמור בשלבי הבנייה האחרונים ולמרות שחלק מהמחלקות של החברה כבר עובדים בו, הוא ייפתח באופן רשמי רק לקראת אירוע ההכרזה בספטמבר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים