שתף קטע נבחר

בסניף שופרסל מכרו מארזי ירקות עם עובש

לקוחה התלוננה: במארזים שכוללים עגבניות שרי, פלפלונים ומלפפוני בייבי שנמכרים ב-19.90 שקל, נכללו מלפפונים עם עובש בשלב מתקדם. המארזים הוצעו בחזית החנות. בדקנו ומצאנו לפחות 6 מארזים עם עובש בחנות. שופרסל: "מדובר במקרה נקודתי. תודה שהסבתם את תשומת לבנו"

ירקות ביוקר, עם עובש: לקוחה שביקשה לקנות מארז ירקות לנשנוש עבור ילדיה ב-19.90 שקל, גילתה רגע לפני הקנייה שהוא מלא בעובש. "מזל ששמתי לב כי זה היה קשה מאוד להבחין בזה בגלל האופן בו המארזים והירקות שבתוכם היו מסודרים", סיפרה ל-ynet.

 

שופרסל: "אם אנחנו לא הוגנים, שיענישו אותנו"

 

מלפפונים עם עובש ()
מלפפונים עם עובש



 

"זה מארז עם פלפלונים מתוקים, עגבניות שרי, תמר ומלפפוני בייבי. אני קונה אותו באופן קבוע בסניף אחר של שופרסל ובדרך כלל הירקות בו פשוט מושלמים בטעמם ובאיכותם.

 

"הפלפלים והעגבניות ממוקמים למעלה במארז והמלפפונים פחות נראים לעין. רגע לפני התשלום, שמתי לב שיש רטיבות בתוך המארז, אז הסתכלתי עליו מקרוב ונגעלתי.המלפפונים היו רקובים ומעופשים. היה סביבם מין ענן לבן עם כתמים ירוקים. בקיצור - עובש. מה שמדהים זה שהמוצר מוקם בחזית הסניף, קרוב לקופות בסטנד מיוחד עבורו. משום מה, אף אחד מהעובדים לא שם לב. אני רוצה להאמין שלא שמו לב ולא שמכרו את זה ככה בכוונה כדי להיפטר מהסחורה.

 

"בכל מקרה, אני אמשיך לקנות את המוצר ואפילו קניתי מארז תקין באותה קנייה. אני קונה את המוצר באופן קבוע ומעולם לא הייתה בו בעיה. אולי פה הוא הוחזק זמן רב מדי בסניף. בכל מקרה, הסניף היה צריך לשים לב לעובש ולא למכור את המוצר".

 

המארזים והעובש עדיין שם

ביקרנו בסניף ומצאנו את הסטנד עם המארזים. נותרו שם כ-15 מארזים, פחות או יותר, 6-5 מהם אכן כללו מה שנראה כמו מלפפונים עם עובש. קנינו את אחד המארזים שלא כלל עובש. מטעימה עולה שגם בו המלפפונים היו כבר "עייפים". שאר הירקות במארז נראו טריים וטעמם היה משובח.

 

משופרסל נמסר בתגובה: "מדובר במקרה נקודתי שיטופל באופן מיידי. אנו מודים לכם על שהסבתם את תשומת ליבנו".

 

הבעלים של גוליבר מסר בתגובה: "גוליבר מובילה את הירקות מהמשק ישר לסניפים. זה המוצר הכי-הכי טרי. הוא מגיע לסניף תוך פחות מ-24 שעות. אני עצמי מוביל אלפי יחידות כאלה והן תמיד טריות. אני בקשר ישיר עם ירקנים של עשרות סניפים ומגיע לסניפים לפי הזמנה. אני קוטף, אורז ויוצא לסניפים לחלק את המוצר הטרי.

 

"מה שקרה פה זו התנהלות של הירקן בסניף. כמו שהוא מפנה כל בוקר עגבניות ואפרסקים רקובים, כי אלה ירקות טריים, כך הוא היה צריך לפנות את המוצר הזה - זה לא קופסת שימורים. זה מעבר ליכולות שלי, אני לא בסניף. ירקות לא יפים מוחזרים אלי, על חשבוני.

 

"רוב ההערות שאני מקבל בפייסבוק מלקוחות הן שמדובר במוצר מדהים ואחת לחודש יש לקוח שמתלונן. כיוון שזו תוצרת ממותגת, אם היו בעיות במוצר - זה היה נעצר ברגע. צרכנים קונים מאיתנו בעיניים עצומות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים