שתף קטע נבחר

שני בלוך תשתתף בטור דה פראנס לנשים

הישראלית, המתחרה תחת קבוצה דנית, תנסה לסיים בין 20 הראשונות כדי להמשיך ליום השני של המרוץ

הרוכבת האולימפית, שני בלוך דוידוב, תשתתף מחר (ה') במרוץ La Course המתקיים במסגרת הטור דה פראנס. המרוץ, המתקיים זו השנה הרביעית, הוא חלק מהסבב העולמי לנשים, אך השנה שינה את המתכונת שלו.

 

בשנים הקודמות הוא התקיים בפריז ביום האחרון של הטור דה פראנס, כאשר הרוכבות רכבו על ההקפה המישורית במרכז העיר כמה שעות לפני הגברים.

 

תשתתף במרוץ היוקרתי. בלוך (צילום: matti ouvinen) (צילום: matti ouvinen)
תשתתף במרוץ היוקרתי. בלוך(צילום: matti ouvinen)

 

השנה החליטו המארגנים לשנות את המתכונת ולקיים תחרות בת יומיים. יומה הראשון יתקיים באלפים ויכלול מסלול בן 67.5 ק"מ המסתיים בפסגה ל-Col D'Izoard המפורסם בגובה של 2,360 מטרים מעל פני הים. קטע זה יתקיים מחר, כמה שעות לפני שהגברים מטפסים את אותה עלייה.

 

היום השני יתקיים במרסיי בשבת, כמה שעות לפני הקטע נגד השעון האישי לגברים, ואליו יזנקו רק הרוכבות שיסיימו בין 20 הראשונות או בפער של לא יותר מ-5 דקות מהמנצחת בקטע הראשון. הקטע השני יהיה "מרוץ רדיפה" לאורך מסלול בן 22 ק"מ שיחל ויסתיים בולודרום של מארסיי. הרוכבות יוזנקו ע"פ סדר והפרשי הזמנים מהקטע הראשון, והרוכבת הראשונה שתחצה את קו הסיום תנצח.

 

בלוך דוידוב תשתתף במרוץ במסגרת קבוצתה הדנית Team Veloconcept. בתחילת העשור הקודם בלוך סיימה במקום ה-18 בטור דה פרנס לנשים, אולם אז היה זה מרוץ נפרד לחלוטין ממרוץ הגברים, על מסלול שונה ובמועד שונה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דני אסקרוב, איגוד האופניים
שני בלוך
צילום: דני אסקרוב, איגוד האופניים
מומלצים