שתף קטע נבחר

סילבס: "לא נסתפק בפחות מפלייאוף עליון"

לקראת משחק גביע הטוטו של עירוני קריית שמונה מול עכו, מאמן הקבוצה הגדיר את המטרות לעונה החדשה: "רוצים להפוך את הבית למבצר. איזי משקיע הרבה כסף כדי לחזור לצמרת"

עירוני קריית שמונה משלימה את הכנותיה לקראת המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה לעונת 2017/18, מחר (א', 19:45) מול הפועל עכו בגביע הטוטו, והמאמן חיים סילבס יודע שמעכשיו חובת ההוכחה היא עליו.

 

הקבוצה עברה מהפכה של ממש בסגל והמטרה המוצהרת לעונה הקרובה היא כרטיס לפלייאוף העליון. סילבס מתכוון לעלות גם מחר במערך של 3-4-3, אותו תירגלה הקבוצה במהלך מחנה האימונים באוסטריה.

 

לא יסתפק בפחות מפלייאוף עליון. סילבס (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
לא יסתפק בפחות מפלייאוף עליון. סילבס(צילום: אפי שריר)

 

המאמן החדש, שיערוך בכורה רשמית בק"ש, התייחס למטרות: "לא נסתפק בפחות מפלייאוף עליון. המטרה היא ליהנות מכדורגל, לחזור לנצח, להחזיר את הקהל ולהיות פקטור מול כל קבוצה, בעיקר מול הגדולות. אנחנו רוצים להפוך לקבוצה שהבית יהיה המבצר שלה, כמו שתמיד היה בק"ש".

 

על איזי שרצקי: "נכנסתי מלכתחילה בידיעה שהוא מאוד דומיננטי ואוהב מה שהוא עושה. ביום יום חלוקת העבודה בינינו מאוד ברורה. אני והצוות שלי מקבלים החלטות בצורה מלאה. יש פה תנאים מדהימים, מועדון שמנוהל בצורה מאוד איכותית ואיזי מוכן להשקיע הרבה מאוד כסף כדי לחזור לצמרת, אין ספק שק"ש זה מועדון גדול".

 

ק"ש צפויה לפתוח עם אפונסו טיירה, שיערוך בכורה, ככל הנראה במקומו של דידייה ברוסו, שמעמדו לא יציב. במידה והקבוצה תמצא קשר זר אחר בשבוע הקרוב הוא עשוי להיחתך. בחלק הקדמי יפתחו אחמד עאבד, שלומי אזולאי, שובל גוזלן ונייג'ל האסלביינק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
חיים סילבס
צילום: אפי שריר
מומלצים