שתף קטע נבחר

ראדי: "אנחנו לא בונים על היתרון שלנו בבולגריה"

אחרי ה-0:3 המשכנע על הפועל אשקלון בגביע הטוטו, קשר הפועל ב"ש יודע שלקבוצתו יהיה קשה לשמור בגומלין מול לודוגורץ על הניצחון (0:2) במשחק הראשון. עדיין לא ברור אם פקהארט ייכלל בסגל

שביעות רצון בהפועל באר שבע מהניצחון 0:3 על הפועל אשקלון במחזור הראשון בגביע הטוטו. שלושה ימים לאחר הניצחון הגדול 0:2 על לודוגורץ במוקדמות הצ'מפיונס, האלופה לא מעדה וכל שחקניה עברו את המשחק בשלום וללא פציעות.

 


 

שני שחקני נוער פתחו בהרכב והציגו יכולת טובה: הקשר נועם דיעי והחלוץ איתמר שבירו. דיעי, שמתגורר בערד, נגח למשקוף כבר בדקה השניה ושבירו הציג פעולות התקפיות חיוביות. רק חוסר ריכוז מנע ממנו לסיים את ההתמודדות עם שערים. גם המגן השמאלי אורן ביטון בלט בהגבהות הכדורים לרחבה.

  

מבין השחקנים שפתחו נגד לודוגורץ, רק מהראן ראדי פתח גם אתמול. גבות רבות הורמו כשראדי לא הוחלף כדי לקבל מנוחה במחצית, אלא רק בדקה ה-55. ברק בכר הסביר זאת בכך שמראש תיכנן לחלק את הדקות בין ראדי לדן אייבינדר ורק מכיוון שראדי ביקש לשחק עשר דקות נוספות הוא לא הוחלף בהפסקה. "זה היה אימון טוב בשבילו", אמר המאמן בסיום.

 

 

"המשחק היה אימון טוב בשביל ראדי". ברק בכר (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
"המשחק היה אימון טוב בשביל ראדי". ברק בכר(צילום: ישראל יוסף)

ראדי במשחק מול לודוגורץ (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ראדי במשחק מול לודוגורץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

ראדי עצמו הוסיף: "בכל משחק אני נותן מאה אחוז, לא משנה אם זה גביע הטוטו, גמר גביע או ליגת האלופות. אני בא ומשחק אותו הדבר. ראינו שחקנים בגישה חיובית, שרוצים להוכיח

בכל דקה שהם ראויים למועדון הזה ונתנו סיבה טובה לברק לחשוב עליהם".

 

לקראת הגומלין מול לודוגורץ אמר ראדי: "המשחק בבולגריה קשה. כולם מבינים את המשמעות שלו. אנחנו לא בונים על המקדמה שיש לנו. נבוא וניתן הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

 

החלוץ הצ'כי החדש, תומאש פקהארט, ערך הופעת בכורה כמחליף ובישל שער למוחמד גאדיר, שגם הוא עלה מהספסל וכבש צמד. לא ברור אם פקהארט ייכלל בסגל למשחק בבולגריה. 8,000 צופים בלבד הגיעו למשחק איצטדיון טוטו-טרנר, מה שאומר שקצת יותר משליש מבעלי המנויים בחרו לוותר על צפיה בו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
הפועל באר שבע
צילום: ישראל יוסף
מומלצים