שתף קטע נבחר

מיקרוסופט חושפת את הקמפוס שלה בהרצליה

החברה חשפה כיצד ייראו המשרדים החדשים שיאכלסו אלפי עובדים וירכזו את הפעילות העסקית ופעילויות הפיתוח. המעבר מתוכנן לשנת 2020

מיקרוסופט ישראל חשפה היום (ג') כיצד נראה הקמפוס החדש, הנבנה בימים אלה באזור התעשייה הדרומי של הרצליה בשטח של כ-43 אלף מ"ר. הקמפוס, שעתיד לאכלס אלפי עובדים, ירכז את כלל הפעילות העסקית ופעילויות הפיתוח של החברה, שכיום מבוצעות ברעננה ובהרצליה, וכן יכלול מרכז חדשנות שידגים את טכנולוגיות החברה למבקרים.

 

מיקרוסופט תשקיע בקמפוס מאות מיליוני שקלים ותחכור את המבנה לתקופה של 15 שנים עם אופציות להארכה. מיקרוסופט ישראל ומיקרוסופט מחקר ופיתוח צפויות לעבור למקום במהלך שנת 2020.


 (הדמייה: באדיבות  מיקרוסופט) (הדמייה: באדיבות  מיקרוסופט)
(הדמייה: באדיבות מיקרוסופט)

 

הבניין מתוכנן ונבנה בימים אלו באופן טכנולוגי חדשני כ"בית חכם", והיבטים תפעוליים נרחבים יופעלו בענן של מיקרוסופט, Azure. התכנון והבנייה נעשים באמצעות טכניקות BIM (Building information modeling) ובשילוב תלת-ממד אדריכלי עם מודולים של מציאות רבודה HoloLens של מיקרוסופט - לראשונה בפרויקט בישראל.

 

השקייה בענן

תכנון הבניין שם דגש על הנגשה לבעלי מוגבלויות וכן על חיבור של הסביבה אל העובד והמבקר. בכל קומה ובגג המבנה מתוכננות "פעילויות אדמה", שם יוכלו העובדים לשתול ירקות ולחבר את טכנולוגיית ההשקיה לענן Azure. לטובת ההשקיה ינוצלו מים משימוש עצמי (עיבוי).

 
 

 (הדמייה: באדיבות  מיקרוסופט) (הדמייה: באדיבות  מיקרוסופט)
(הדמייה: באדיבות מיקרוסופט)

חטיבת הנכסים העולמיים של החברה היא שמובילה את בניית הקמפוס, ועובדי החברה בישראל חברים בוועדת ההיגוי לתכנון הקמפוס ושותפים לקבלת ההחלטות. הבניין ייבנה על ידי אדריכלי הבניין "ישר אדריכלים" ו"תדהר", אדריכלי הפרויקט הם JV של ורד גינדי ושמלצמן גוטסמן, וצוות ניהול הפרויקטים הוא האחים מרגולין. חכירת המבנה תהיה מידי החברות תדהר, אקרו וקנדה ישראל.

 

מיקרוסופט העולמית פועלת בישראל באמצעות שני גופים: מיקרוסופט מחקר ופיתוח בראשות המנכ"ל יורם יעקובי, המהווה מרכז פיתוח וחדשנות אסטרטגי, ומיקרוסופט ישראל בראשות המנכ"לית שלי לנצמן, המתמקדת בקידום פתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים במגזר העסקי והממשלתי.

 

מיקרוסופט ישראל פועלת כיום ברעננה, ומרכז הפיתוח פועל בשלושה אתרים (הרצליה, חיפה ונצרת). מרכז הפיתוח בישראל הוא אחד משלושת מרכזי הפיתוח המובילים של מיקרוסופט שהוקמו מחוץ לארה"ב. ממיקרוסופט ישראל נמסר כי מדובר בהשקעה משמעותית של מיקרוסופט העולמית וכי זוהי הבעת אמון של החברה בישראל, המתבטאת בהתחייבות ארוכת טווח ואסטרטגית לשוק המקומי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמייה: באדיבות  מיקרוסופט
קמפוס הרצליה מיקרוסופט
הדמייה: באדיבות מיקרוסופט
מומלצים