שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "מקווה שנסיים בצורה מכובדת"

מאמן בני יהודה התייחס לעבודה שאף אחד לא נותן לקבוצה שלו סיכוי בגומלין (ה', 20:00) מול זניט סנט פטרסבורג והוסיף: "יחסי הכוחות ברורים, רוצים לחזור עם תוצאה טובה". בן תורג'מן ועאיד חבשי הצטרפו לחבריהם

 

 

בן תורג'מן ועאיד חבשי, שפספסו את הטיסה מאיסטנבול לסנט פטרסבורג ושהו במלון בטורקיה, הצטרפו היום (ד') לחבריהם ומתכוננים למשחק הגומלין מחר (20:00) מול זניט. כשהקבוצה תחזור לישראל, ההנהלה והצוות המקצועי יחליטו כיצד לפעול לגביהם.

 

תורג'מן: "אני לא מחפש תירוצים. ברור לי שהאשמה היא שלי". חבשי: "היו רגעים לא פשוטים. אבל בדיוק כמו בן, אני מודע לכך שהאחריות היא שלי. זה לא יקרה יותר". בשבוע שעבר הפסידה בני יהודה 2:0, והסיכוי שתוציא משהו מהמשחק הם אפסיים.

 

הכנות אחרונות. אבוקסיס ושחקני בני יהודה (צילום: בני יהודה) (צילום: בני יהודה)
הכנות אחרונות. אבוקסיס ושחקני בני יהודה(צילום: בני יהודה)

המאמן יוסי אבוקסיס, שנתן מנוחה למרבית שחקני ההרכב בגביע הטוטו מול מכבי ת"א (2:0), יופיע בהרכב החזק ביותר, שיהיה כמעט זהה ל-11 שפתחו באצטדיון המושבה.

 

אבוקסיס התייחס לעובדה שאף אחד לא נותן לקבוצה שלו סיכוי: "זה כמעט לא משנה מי ישחק מחר בזניט. יש להם מספיק שחקנים טובים בסגל בשביל להיות עדיפים עלינו וראינו את זה גם במשחק הקודם, במיוחד בחצי השעה האחרונה. המטרה שלנו מחר היא להשתמש במשחק הזה כעוד הכנה טובה לקראת הליגה שלנו. יחסי הכוחות היו ברורים לפני המשחק הראשון והם ברורים גם לפני המשחק מחר".

 

תורג'מן: "ברור שהאשמה היא שלי" (צילום: בני יהודה) (צילום: בני יהודה)
תורג'מן: "ברור שהאשמה היא שלי"(צילום: בני יהודה)

 

איציק עזוז: "אני חושב שכל הקבוצה (זניט) איכותית מאוד, עם שחקנים טובים ומסוכנים". "אנחנו צריכים להיות מציאותיים אחרי ההפסד הראשון בבית הסיכויים לרעתנו. מצד שני, אנחנו באים לתת הכל מחר בשביל לספק הופעה מכובדת".

 

רוברטו מנצ'יני, מאמנה האיטלקי של זניט, ממשיך לתת כבוד לבני יהודה: "אנחנו מרוכזים לגמרי במשחק וראינו שלא היה קל מולם. יחד עם זאת ניקח בחשבון שיש לנו מחזור ליגה ביום ראשון מול ספרטק מוסקבה".

 

חושש. אבוקסיס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
חושש. אבוקסיס(צילום: אורן אהרוני)

 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס; מאור קנדיל, פז בן ארי, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג'מן; רועי גורדנה, סתיו פיניש, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז); מאוויס צ'יבוטה, נריוס ולסקיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים