שתף קטע נבחר

מהומה בפולין: 20 גלוחי ראש תקפו את אנשי הפועל פ"ת

מיד עם סיום משחק של הקבוצה מהלאומית נגד צ'חאנוב במסגרת מחנה האימון, נכנסו הפולנים ותקפו את השחקנים והצוות. האפסנאי פתח את השפה. אוהדי פ"ת ששוהים עם הקבוצה במקום טוענים כי מדובר במארב מתוכנן. אחד השחקנים: "זה היה מפחיד, אנחנו מטרה בחו"ל"

 

בלגן גדול במחנה האימונים של הפועל פתח תקווה בסוחוצ'ין, פולין, 70 קילומטרים מוורשה. הערב (רביעי) לאחר משחק אימון של הקבוצה נגד קבוצת צ'חאנוב, הותקפו אנשיה על ידי עשרה גלוחי ראש מקומיים.

 

במהלך המהומה נפצע האפסנאי של פ"ת, עוז בצון, ופתח את השפה. בקבוצה הוציאו הודעה רשמית בנושא: "בסיום המשחק מול צ'חאנוב לאחר שרוב שחקני הקבוצה חזרו למלון, פרצו מהיער הסמוך מספר אוהדים רעולי פנים של לגיה ורשה למגרש וניסו להכות מספר אנשי צוות שנותרו מאחור. שניים מהם נפצעו קל, זאת למרות שהיה שיטור במהלך המשחק".

 

האפסנאי בצון (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
האפסנאי בצון(צילום: פרטי)

אחד העצורים (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
אחד העצורים(צילום: פרטי)
 

 

"השוטרים נעלמו מיד עם שריקת הסיום (חשד למארב מתוכנן). השחקנים שקלטו את האירוע החלו לרדוף אחרי אותם מתפרעים שברחו חזרה ליער. שלומם של השחקנים והצוות המקצועי בסדר ואין כל נפגעים נוספים מהתקרית המפתיעה. בעקבות האירוע הוטל על השחקנים להישאר במלון עד היציאה מחר בחזרה לשדה התעופה".

 

אחד מאנשי הצוות של הקבוצה שנכח במקום אמר: "היה לנו משחק

אימון נגד קבוצה מהליגה השנייה שם. כמו בכל משחק הייתה משטרה כי ככה ביקשנו. נגמר המשחק ואיך שהשחקנים ירדו מהדשא הניידת עזבה. היו שם כנראה 20 אוהדים גלוחי ראש של לגיה ורשה שפרצו לתוך המגרש מהיער ופתחו לאנשים שלנו את השפה ונתנו להם אגרופים. ברגע שהשחקנים שמעו את המהומה הם רצו אחריהם כדי להגן על אנשי המשחק. הם תפסו אחד מהם, המנכ"ל של המלון הזמין משטרה והם עצרו אותהגעו. הכניסו ארבעה שוטרים שיהיו במלון והגישו תלונות במשטרה". 

 

שחקן בקבוצה הוסיף: "זה היה מפחיד מאוד, הזכיר סרטים רעים מאוד שאנחנו רואים לפעמים בטלוויזיה. השחקנים הוכיחו אחריות כשהגנו על חבריהם. החזירו אותנו למלון, אבל גם ככה לאף אחד אין ממש חשק לעשות משהו. זה הסתיים בנס בפנים מדממות, אבל זה יכול היה להסתיים הרבה יותר חמור. קבוצה ישראלית בחו"ל היא תמיד מטרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
האפסנאי עוז בצון
צילום: פרטי
מומלצים