שתף קטע נבחר

בכר: "אם הפצועים ייעדרו נדע לטפל בזה"

מאמן הפועל באר שבע הגיב על פציעת מיגל ויטור ודן איינבינדר ב-2:4 על בני יהודה, פחות משבוע לפני המשחק מול מאריבור: "יש מי שישחק במקומם ואין תירוצים"

"אנחנו בעומסים גבוהים, זה היה משחק שלישי בתוך 6 ימים ופציעות הן חלק מהעניין, זה קורה ולא צריך להוריד את הראש". ברק בכר והפועל באר שבע זכו הערב (ג') בגביע אלוף האלופים לאחר ניצחון 2:4 על בני יהודה, אבל השמחה שלהם לא הייתה מושלמת.

 


 

מיגל ויטור ודן איינבינדר נפצעו ונכון לעכשיו לא ברור אם הם יהיו כשירים למשחק בשבוע הבא מול מאריבור בשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. בכר אמר: "לא קרה כלום. נראה מה מצב הפצועים ונדע לטפל בזה. גם אם הם לא ישחקו - יש מי שישחק במקומם ואין תירוצים".

  

הפועל ב"ש חוגגת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הפועל ב"ש חוגגת(צילום: אורן אהרוני)
 

 

על הניצחון אמר המאמן: "כיף לספק את המועדון הזה ואנחנו שמחים. זו הייתה הכנה מצוינת למשחק ביום רביעי. חילקנו את הכוחות ואני לא יכול להצטער על כלום. ידענו שהם יילכו קדימה. היינו אגרסיביים והעמדנו אותם על מעט מצבים. בסך הכל עשינו היטב את העבודה".

 

על המשימה מול היריבה הסלובנית אמר בכר: "ברור שנהיה מוכנים. נתמודד מול קבוצה טקטית וממושמעת. נבוא בכל המרץ ונהיה מוכנים". על הצהרות אנשי מאריבור לפיהן הם הפייבוריטיים אמר מאמן האלופה: "הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, הכל לגיטימי. שתי הקבוצות שוות".

 

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס: "נתנו פייט מול הקבוצה הכי טובה בארץ. חזרנו פעמיים מפיגור נגד קבוצה שהסכנות לא נגמרות ממנה, זה מראה על אופי. יש גם דברים שצריך לתקן אותם. היה משחק גברי ולא פצענו שחקנים שלהם בכוונה. עשינו כמה טעויות ונתקן אותן. עוד נתחזק ואפשר לעשות עונה טובה".

 

בני יהודה מאוכזבת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בני יהודה מאוכזבת(צילום: אורן אהרוני)

 

רועי גורדנה שהיה נסער בסיום אחרי ששיחק בעונה שעברה בב"ש, אמר: "עמדתי במדרגות וכאב לי מאד לראות אותם. לא ירדתי לחדר ההלבשה. הם הניפו את הגביע ואז ירדתי. אני מודה, יש בי אמוציות, רציתי מאד לנצח את המשחק הזה. יותר מהרגיל. היתה לי שנה ראשונה טובה מאד בבאר שבע, שנה שניה פחות טובה ובזה זה הסתיים. ספגנו שערים שלא מתאימים לקבוצה שלנו, היינו קצת נאיבים. הרגשנו שהם שולטים, אבל לא היו פערים גדולים ביננו. ברור שלא היינו באופוריה אחרי המשחקים האחרונים הטובים שלנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים