שתף קטע נבחר

7 סימנים שהסתיימה האהבה

מאובדן הפרפרים ועד לעיניים שמתחילות להסתכל לצדדים: תמרורי אזהרה לירידה באהבה

 

 

אני מודה, בפעם האחרונה שגבר זרק אותי לא היה לי מושג שזה עומד לקרות. הייתי קלולסית לחלוטין, ואם מישהו היה שואל אותי איך הקשר שלנו הולך, גם יום לפני הפרידה הייתי עונה "מצוין! הכול מעולה אצלנו!". הייתי כל כך תמימה וחסרת ניסיון בכל הנוגע לפרידות, לא פלא שלקחתי את זה קשה כל כך. היום אני חכמה יותר, ובדיעבד אני יודעת ששום דבר כמעט לא קורה כרעם ביום בהיר ושכל הסימנים היו שם לפני כן, פשוט לא ידעתי לזהות אותם. כדי שגם אתם לא תופתעו לחלוטין מפרידה שלא צפיתם, להלן 7 סימנים לכך שהאהבה שלכם או של בני הזוג שלכם הסתיימה.

 

1. לאן נעלמו הפרפרים?

חשבתם שפרפרי ההתרגשות נעלמים עם הזמן? דעו שזה לא בהכרח נכון. יצא לי לדבר עם זוגות שגם אחרי 20 שנה ביחד הם עדיין הרגישו פרפרים של אהבה בכל מפגש עם בן או בת הזוג שלהם, ובייחוד אחרי מספר ימים בנפרד (למשל כשאחד מבני הזוג טס לחופשה). אם אין בכם שום פרפרי התרגשות וגם לא געגועים גדולים כשאחד מכם אינו בסביבה, כנראה שהאהבה שלכם עתידה להסתיים.

עוד יום, עוד שגרה חסרת פרפרים (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
עוד יום, עוד שגרה חסרת פרפרים(צילום: Shutterstock)
 

2. לא עשיתם סקס יותר משנה

טוב, זה מאוד אינדיבידואלי, ולכל זוג יש דחפים ותדירות מינית שונה. למשל, יש זוגות שלא עשו סקס במשך שבועיים ברצף ומוטרדים מאוד מהעניין, וזוגות שבהחלט מסתפקים בפעם אחת בחודש. מה שחשוב הוא שתמצאו את שגרת המין שהכי מתאימה וטובה לשניכם, כי אם אין לכם חיי מין מענגים, פעילים וקבועים - לא משנה אם זה פעם בשבוע, שבועיים או חודשיים - זה יכול להיות סימן מובהק לכך שמערכת היחסים שלכם בסכנה.

 

3. ההרגלים החמודים שלו הפסיקו להיות חמודים

אם פעם חשבת שזה ממש חמוד שהוא מפליק לך בטוסיק בכל פעם שאת עוברת לידו אבל עכשיו זה רק מעצבן אותך, סימן שאת כבר לא אוהבת אותו כמו פעם. אם ההתעניינות שלה כבר לא מחמיאה לך אלא בעיקר מרגיזה אותך, זה בהחלט יכול להיות עוד סימן לאובדן האהבה בקשר שלכם.

כשהאהבה מסתיימת כבר לא נחמד לישון ביחד (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
כשהאהבה מסתיימת כבר לא נחמד לישון ביחד(צילום: shutterstock)
 

4. משהו חסר, וקשה לך לשים עליו את האצבע

אם את כל הזמן נמצאת בתחושה שאת עוד מחפשת או שחסר לך משהו גדול בחיים, אבל קשה לך לשים עליו את האצבע, ייתכן מאוד שאת כבר לא כל כך מאוהבת כמו מקודם. זה נכון כמובן לשני המגדרים.

 

5. הוא מפסיק לדבר איתך על העתיד

אם הקשר שלכם יחסית בתחילתו והוא מפסיק לתכנן איתך תוכניות עתידיות, אם לעתיד הקרוב ואם לעתיד הרחוק, יש סיכוי גדול שהקשר שלכם עומד להסתיים. כלל זה תקף גם אם את או אתה נמצאים בקשר זוגי לאורך שנים.

אני לא יודעת מותק, משהו חסר לי (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אני לא יודעת מותק, משהו חסר לי(צילום: shutterstock)
 

6. התחלת להסתכל לצדדים

אם יום אחד, לפתע פתאום, את מתחילה לשים לב שיש המון גברים חתיכים ומושכים בסביבה שלך, מאוד יכול להיות שאת בתהליך שבסופו תפסיקי לאהוב את בן זוגך. תאמיני לי, הם היו שם תמיד, פשוט רק עכשיו פקחת את עינייך כדי לקלוט אותם. מחקרים הוכיחו שאנשים מאוהבים מתמקדים אך ורק במושאי האהבה שלהם, וכמעט ולא שמים לב או מתייחסים לסביבתם. כשהאהבה דועכת, גם מוקד תשומת הלב שלנו משתנה.

 

7. סדר העדיפויות שלך השתנה

אם פעם היית עושה הכול בשביל לבלות כמה שיותר זמן עם בן הזוג שלך - אבל היום את מרגישה שזה הדבר האחרון שאת רוצה לעשות, ואם אתה מעדיף בכל יום מפגש עם החברים על פני דייט עם זוגתך, יש סיכוי שאהבה שלכם נגמרה או עומדת להיגמר. כשאנחנו אוהבים מישהו, אנחנו רוצים לבלות איתו כמה שיותר. לא כל הזמן, כמובן, אבל הוא או היא בפירוש אמורים להיות ראשונים בסדר העדיפויות שלנו. ואם זה לא כך, ראו זאת כתמרור אזהרה.

 

יש עוד סימנים מקדימים לכך שהקשר שלכם עומד להסתיים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשים לב אליהם. תמיד חשוב להיות ערניים בתוך מערכת היחסים ולהיות קשובים לבן או בת הזוג שלנו ביום-יום, ולא רק כשאנחנו צריכים מהם משהו. כמו כן, אם אתם מזהים את הסממנים הללו במערכת היחסים שלכם אולם אינכם רוצים להיפרד, התחילו עוד היום לעבוד ולשפר את הקשר הזוגי שלכם ואל תטאטאו את הבעיות. הן לא ייעלמו לשום מקום, וללא טיפול נכון הן עתידות להחמיר ולהעמיק.

 

בהצלחה!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
מאמי, נראה לי שזה הסוף
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים