שתף קטע נבחר

הלילה: חלק מכביש החוף נסגר לשעה לצורך חקירת תאונת פגע וברח קטלנית

הלילה נסגר כביש 2 ממחלף נתניה עד מחלף ספיר לכיוון דרום כדי לחקור את תאונת הפגע וברח שבה נהרגה נגר רוסטמיאן (87) מנתניה. אתמול הוארך מעצרו של הנהג הדורס, איש עסקים בן 50 מקיסריה

 

כוחות הצלה במקום התאונה ביום שישי האחרון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: תיעוד מבצעי מד
כוחות הצלה במקום התאונה ביום שישי האחרון(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
משטרת התנועה סגרה הלילה (יום א') את כביש החוף לכיוון דרום למשך שעה ממחלף נתניה ועד למחלף ספיר לצורך חקירת התאונה הקטלנית שבה נהרגה נגר רוסטמיאן (87) מנתניה. אתמול הוארך מעצרו של הנהג הדורס, איש עסקים בן 50 מקיסריה. בית המשפט אסר לפרסם את שמו.

 

 

בשעה 20:49 ביום שישי האחרון התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב שרון על אישה שנפגעה מכמה כלי רכב בכביש החוף, צפונית למחלף גשר השלום. פרמדיקים של מד"א דיווחו כי איתרו בזירה אישה ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה, וקבעו את מותה.

 (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
 

נגר, אם לשניים וסבתא לשבעה נכדים, עלתה עם בעלה מאיראן בשנת 1985 והתגוררה בנתניה. "אמא ברחה מהמשטר האיראני ועלתה ארצה מאהבה לישראל", סיפר בנה בהנאז, "התקשרתי אליה בשעה 17:00 ולא היה מענה. חשבתי שהיא בבית הכנסת שאליו הלכה מדי יום שישי. התקשרתי שוב מאוחר יותר והיא לא ענתה. הלכתי לישון עם הרבה חששות ובשתיים בלילה באה המשטרה והודיעה לי שהיא נהרג".

 

"כשקראתי היכן קרתה התאונה שאלתי את עצמי איך אמא יכולה הייתה להגיע לשם. אולי מישהו לקח אותה בכוח וזרק אותה. הייתה לה מטפלת שהייתה עבורה כמו משפחה. צריך לתת לנהג את העונש הכי גדול שאפשר לתת. זה פשע, מדובר ברצח. ככה לפגוע ולברוח? הנהג צריך להיענש בחומרה", הוסיף בהנאז.

 

"היא אישה ושכנה טובה, גרה בבניין 6 שנים, חיה לבדה", סיפרה שכנתה וטענה כי בשנה האחרונה חלה הידרדרות במצבה של נגר: "היא החלה להיות מבולבלת - התבלבלה בדירות ובבניין, לא זוכרת. רק לפני חודשיים הצמידו לה מטפלת שעזרה לה בבית, אבל לא גרה איתה".

 

בעקבות התאונה הוקם צוות חקירה מיוחד שאסף ממצאים בזירה, בין היתר של חלקי רכב. במשטרה עלה חשד כי החשוד נהג ברכב טויוטה לנד קרוזר, ובהמשך הצליחו החוקרים לעלות על פרטי הרכב ועל זהותו של הנהג הפוגע. החשוד הופתע כשראה את השוטרים מגיעים לביתו במטרה לעצור אותו. סמוך לבית נמצא הרכב כשעליו סימני פגיעה. במשטרה העריכו כי על אף קריאתם לנהג להסגיר את עצמו, הוא לא התכוון לעשות זאת - ולכן הגיעו לביתו ביום שבת ועצרו אותו.

 

עורכי הדין ג'קי סגרון ואלעד כהן שמייצגים את החשוד, טוענים שהוא מכחיש את המיוחס לו. עו"ד סגרון טען בדיון להארכת המעצר שהתקיים היום בבית המשפט: "מרשי עצור בפעם הראשונה בחייו. הוא מודה שנשברה לו המראה בשטח ומספר על פגיעה של רכב אחר. הוא חיפש ולא מצא כלום. יש תיעוד וידאו. שיצפו ויראו אם הוא אכן פגע. אני מבקש לשחררו בכל תנאי"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מקום התאונה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים