שתף קטע נבחר

כפר סבא הביסה 0:4 את הפועל פ"ת

לאומית: הקבוצה של מסאי דגו התעללה ביריבתה על הכרטיס לליגת העל עם שלושה שערים עד לדקה ה-23. נווארה, זקרי ופדידה (צמד) כבשו. הרצליה הפסידה שוב, 2:0 בחוץ מול אחי נצרת, רמת השרון מושלמת

הליגה הלאומית הוכתרה העונה כמגרש המשחקים של הפועל תל אביב, אבל עד עכשיו הקבוצה המרשימה באמת היא הפועל כפר סבא. אחרי ניצחון החוץ על הפועל רמת גן 0:2, מסאי דגו ושחקניו גברה על עוד מועמדת לעלייה, הפועל פתח תקווה עם 0:4 מוחץ בלויטה.

 

 

כפר סבא עלתה בטירוף ועד הדקה ה-23 לוח התוצאות כבר הראה 0:3. פיטר נווארה, רועי זקרי ועומר פדידה ניצלו פעם אחר פעם חופשיות בהגנת האורחת. בדקה ה-57 פדידה השלים צמד בבעיטה יפה מרחוק, ורק המשקוף מנע את החמישי - פעם אחת מנווארה (70) ופעם נוספת מיהב אפריאט (84).

 

דגו. פתיחה מסחררת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דגו. פתיחה מסחררת(צילום: עוז מועלם)

 

גם רמת השרון עדיין מושלמת לאחר ניצחון דרמטי 0:1 על נצרת עילית בגרונדמן. יוריצה גרגץ' הורחק בשורות האורחת (70) וקייס גאנם ניצל את היתרון המספרי כדי לסדר לקבוצתו שלוש נקודות (88).

 

מכבי הרצליה ואייל לחמן עדיין ללא שער ונקודה אחרי שני מחזורים. היום הם הפסידו בחוץ לאחי נצרת 2:0. מוחמד חטיב כבש ראשון (37) ואחמד שעבאן הוסיף בטיל לחיבורים (79).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני כפר סבא
צילום: עוז מועלם
מומלצים