שתף קטע נבחר

מיני מתעקשת על חשמל למרות כישלון העבר

כמעט עשור לאחר ששיווקה באופן מוגבל ולא בהצלחה מכונית חשמלית ראשונה, חושפת מיני דגם חשמלי לתצוגה. הייצור הסדרתי מתוכנן ל-2019, עם יחידות ההנעה המוכרות של ה-i3

יצרנית הרכב מיני חושפת אב-טיפוס למכונית חשמלית חדשה שתוצג בתערוכת פרנקפורט וצפויה להגיע לייצור סדרתי ב-2019. המיני החשמלית תורכב במפעל החברה באוקספורד שבאנגליה, אך יחידת ההנעה תיוצר בגרמניה ותגיע מה-i3, הרכב ההיברידי וחשמלי מלא של החברה האם ב.מ.וו.

 

 

עוד ב-2008 חשפה היצרנית מיני עם מנוע חשמלי בייצור מוגבל של כ-500 יחידות, כולן עבור ניסוי רחב היקף שנערך בארה"ב - במדינות קליפורניה וניו-יורק - ונחל כישלון חרוץ עקב טענות לבעיות טווח, טעינה, שימושיות ועוד. כמעט עשור לאחר מכן מתמקד הקונספט שחשפה החברה בעיקר בפן העיצובי. החברה אינה חושפת בינתיים פרטים טכניים, ותעשה זאת בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

 

 

המיני החשמלית מתבססת גרסת האצ'בק בעלת שלוש הדלתות, עם חרטום בעל סבכה קדמית עם דגש צהוב - הצבע המלווה את הגרסאות החשמליות וההיברידיות-נטענות של החברה. מכיוון שאין צורך באוורור, הסבכה אטומה לחלוטין. על מנת להפחית עוד יותר את מקדם הגרר, ציידה מיני את המכונית במסיטי אוויר בחלקו התחתון ובקצות הפגוש הקדמי והאחורי, ולאורך חלקה התחתון. יש חישוקי "19 ייחודיים, מראות קטנות וידיות פתיחת דלתות מוסלקות.

 

 

אלמנטים נוספים הייחודים למכונית התצוגה הם יחידות תאורה קדמיות בצורת האות C, ויחידות אחוריות המזכירות ראש חץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים