שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מזל שיש את זהבי

    עכשיו יש לעסקנים עלה תאנה שיסתיר את מחדליהם וכישלונותיהם. עכשיו כולם מדברים על זהבי, ולא מדברים על המאמן הכושל שצריך היה לפטרו במיידי לאחר המשחק

    נתחיל מהשורה התחתונה: מה שערן זהבי עשה לא מכובד ומחייב את לקיחת סרט הקפטן ממנו. אחרי שהורדנו קוף זה מהגב, ניגש לעניין: לדעתי יש אנשים בהתאחדות הכדורגל הישראלית שהמעשה של ערן זהבי נפל עליהם כמתנה מהשמיים. עכשיו יש להם עלה תאנה שיסתיר את מחדליהם וכישלונותיהם. עכשיו כולם מדברים על זהבי, ולא מדברים על המאמן הכושל שצריך היה לפטרו במיידי לאחר המשחק, לא מדברים על הכישלון של עסקני הכדורגל שכבר שנים רבות רק מדרדרים את הכדורגל הישראלי לתהומות שהוא לא היה בהם. אז תודה באמת למזג החם של זהבי שתכל'ס צדק. לא יכול להיות שאוהדים ישרקו בוז ויקללו את קפטן הנבחרת באמצע משחק של הנבחרת. התנהגות כזו לא מתרחשת בשום מקום נורמלי בעולם.

     

    על פי מבחן התוצאה לא נראה שנעשים תהליכים בכדורגל הישראלי. שום דבר לא זז. אם כבר זז, אז אחורנית. בזמן שנבחרות שהיו בדרג שלנו לפני כעשרים שנה מתקדמות, עולות לטורנירים גדולים ומייצרות שחקנים כוכבים (וויילס, איסלנד וכו') הכדורגל הישראלי לא מייצר כלום. לא ברמה האישית ולא ברמה הלאומית הקבוצתית.

     

    כששובצנו לבתים קלים , לא ידענו לנצל זאת, כעת, כששובצנו לבית שמראש ידענו שאין לנו סיכוי לעלות ממנו, כולם דיברו שצריך לנצל זאת כדי לבנות עצמנו לקראת הקמפיין הבא. אך גם זה לא נעשה. יש לנו מאמן לאומי חלש, שכל מה שהוא חשב עליו לפני המשחק הוא לא הצלחת הנבחרת אלא החוזה הבא שלו. וכך גם נראה ההרכב שהעלה - הרכב פוליטי ולא מקצועי.

     

    מישהו במדינה צריך לקחת בידיים את נושא הספורט ולבצע בו חריש עמוק. עד שזה לא יעשה, שום דבר לא ישתנה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים