שתף קטע נבחר

בדקה ה-95: 0:1 להפועל באר שבע על אשקלון

האורחת החזיקה מעמד עד שמהראן ראדי הפציץ בתוספת הזמן והעניק לברק בכר שלוש נקודות ראשונות העונה בליגת העל. קואנקה נכנס כמחליף במחצית השנייה, החמצות ענקיות לפקהארט

שלושה מחזורים בתוך העונה, והפועל באר שבע  סוף סוף השיגה את הניצחון הראשון שלה. וכמה קשה זה היה. מהראן ראדי עם שער ענק בדקה ה-95 נתן לה 0:1 על הפועל אשקלון.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

האלופה פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-21 הגיעה להזדמנות גדולה: טוני ווקאמה הכניס כדור לתומאש פקהארט, החלוץ הסתובב ובעט מעולה, אך איינוגבה הצליח לגעת בכדור ולהסיט אותו לעמוד. בדקה ה-32 היה זה רודי חדד שבחן את גיא חיימוב בפצצה מרחוק, שוער ב"ש התעופף והדף. האדומים נרדמו ולא הגיעו לעוד מצבים.

 

ראדי והחברים לא מאמינים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ראדי והחברים לא מאמינים(צילום: אורן אהרוני)

 

זריהן נעצר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זריהן נעצר(צילום: אורן אהרוני)

ראדי. הרבה החמצות לב"ש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ראדי. הרבה החמצות לב"ש(צילום: אורן אהרוני)

אפילו ווקאמה התקשה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אפילו ווקאמה התקשה(צילום: אורן אהרוני)
 

 

בתחילת המחצית השנייה נכנס הרכש הספרדי איסאק קואנקה וערך בכורה בליגה. זה קצת העיר את האדומים. ראדי החטיא מצב קורץ (68) ושתי דקות אחריו היה זה שוב פקהארט עם החמצה: הוא קיבל כדור ענק מדור אלו, רץ ללא הפרעה עד דלה איינוגבה, אבל בעט לקורה. בדקה ה-75 גם אשקלון הראתה שהיא יודעת להחמיץ: רמזי ספורי הגביה כדור לטל איילה שהיה חופשי, אבל נגח החוצה מקרוב. ראדי הוסיף עוד בעיטה החוצה ממצב נוח (80).

 

בדקה ה-95 סוף סוף נפרץ הבונקר של האורחת: מהראן ראדי בעט שטוח וחזק, לדלה איינוגבה לא היו תשובות. 0:1 מתוק במיוחד להפועל באר שבע בסיום, שתגיע במצב רוח טוב למחזור הראשון בליגה האירופית מול לוגאנו.

 

ניצחון דרמטי. שחקני הפועל ב"ש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניצחון דרמטי. שחקני הפועל ב"ש(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ראדי חוגג
צילום: אורן אהרוני
מומלצים