שתף קטע נבחר

טים דאנקן יתרום מיליון דולר לנפגעי הוריקן אירמה

כדורסלן העבר האגדי, שנולד וגדל באיי הבתולה - אחד המקומות שספגו מכה קשה בעקבות הסופה - פתח בקמפיין לעזרה: "אף אחד לא יודע איך המקום ייראה כשהגשם ייפסק". הציבור תרם בעקבותיו מעל 930 אלף דולר בפחות מיומיים

 

טים דאנקן היה אחד הכדורסלנים האהובים ב-NBA בתקופה בה שיחק בין שנות ה-90 לעשור השני במילניום הנוכחי. כוכב סן אנטוניו שזכה בין השאר בחמש אליפויות בליגה הטובה בעולם, מפנה בימים האחרונים את מרב תשומת הלב שלו למען עזרה לנפגעי סופת ההוריקן "אירמה" שמשתוללת במרכז וצפון אמריקה בימים האחרונים.

 

 

דאנקן, יליד איי הבתולה, אחד המקומות שספגו מכה קשה בעקבות הסופה, העלה ביום שישי מאמר לאתר השחקנים - The Players Tribune בו כתב שתרם 250 אלף דולר לנפגעי הסופה, קרא לציבור לתרום גם כן וציין כי במידה והתרומות יגיעו למיליון דולר הוא יתרום גם כן את אותו הסכום מכספו האישי.

 

ממשיך לתרום. דאנקן (צילום: AP) (צילום: AP)
ממשיך לתרום. דאנקן(צילום: AP)

 

הוריקן אירמה בפעולה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הוריקן אירמה בפעולה(צילום: רויטרס)

 

"נכון לעכשיו, בזמן שאני מדבר, איי הבתולה, המקום בו נולדתי וגדלתי, נפגע בצורה קשה על ידי הוריקן אירמה", כתב דאנקן. "האנשים שם, רבים מהם מבוגרים, סובלים. החזאים מדווחים שסערה

 נוספת בקטגוריה של 5, הוריקן חוסה, קרובה מאוד. אף אחד לא יודע איך המקום ייראה כשהגשם ייפסק".

 

"אני מבטיח שלא הייתי מבקש שתתרמו אם זה לא היה חשוב לי כל כך. קהילת הכדורסל נתנה עבורי המון לאורך שנים, אבל כעת אני צריך את תשומת הלב שלכם לכמה דקות".

 

חברתו של דאנקן, ונסה מסיאס, העלתה את המאמר של דאנקן באתר השחקנים לחשבון הפייסבוק שלה ביום שישי בלילה. פחות מ-48 שעות אחרי הסכום כבר עומד על מעל 930 אלף דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים