שתף קטע נבחר

זה סופי: פאטי ג'נקינס תביים את ההמשך של "וונדר וומן"

במאית "וונדר וומן" פאטי ג'נקינס, תביים גם את סרט ההמשך שייצא במהלך 2019. לפי הדיווחים שכרה המוערך יעמוד על שמונה מיליון דולר - עיסקת הבימוי הכי גדולה שנחתמה בין במאית אישה לאולפנים בהוליווד עד כה

 

הוונדר וומן שמאחורי "וונדר וומן" חוזרת לכיסא הבימויפאטי ג'נקינס, במאית "וונדר וומן", תביים גם את סרט ההמשך שייצא ב-13 בדצמבר 2019, כך דיווח הערב (ב') אתר "ורייאטי". גל גדות כבר אישרה את השתתפותה בסרט ההמשך.

 

שברה את תקרת הזכוכית. ג'נקינס (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שברה את תקרת הזכוכית. ג'נקינס(צילום: gettyimages)
 

מאז יציאת הסרט, ג'נקינס דיברה רבות על רצונה לחזור ולביים את סרט ההמשך אך עד כה לא נחתם הסכם רשמי בינה לבין אולפני האחים וורנר. לפי הדיווחים שכרה המוערך יעמוד על שמונה מיליון דולר על הכתיבה, הבימוי והפקת הסרט - מה שהופך אותה לבמאית שמרוויחה הכי הרבה כסף בתעשייה (כמובן שבנוסף לשכר היא תקבל גם אחוזים מהכנסות הסרט בקופות). לפי הערכות, מדובר בעסקת הבימוי הכי גדולה שנחתמה בין במאית אישה לאולפנים בהוליווד עד כה. הישג מרשים לבמאית שמאחוריה שני סרטים בלבד, "וונדר וומן" מהקיץ האחרון ו"מונסטר" מלפני 14 שנה. 

 

ג'נקינס כבר חשפה את החזון שלה לסרט ההמשך כשאמרה שתשמח לראות את וונדר וומן מתנהלת בימינו ולא בזמן מלחמת העולם הראשונה. עכשיו רק נותר לחכות ולראות.  

  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים