שתף קטע נבחר

אופניים: סייקלינג אקדמי מכוונת לגראנד טור

קבוצת האופניים הישראלית צירפה לשורותיה רוכבים בעלי ניסיון במרוצים היוקרתיים בעולם מתוך מטרה להתחרות בסבב הכולל גם את הטור דה פראנס כבר ב-2018

קבוצת האופניים הישראלית המקצוענית, סייקלינג אקדמי, ביצעה בתקופה האחרונה כמה החתמות משמעותיות מתוך כוונה להצטרף לסבב היוקרתי ביותר של מרוצי האופניים - הגראנד טור.

 

הגראנד טור כולל את שלושת מרוצי אופני הכביש החשובים בעולם: הטור דה פראנס, ג'ירו ד'איטליה והוואלטה אספנייה. השתתפות בגראנד טור סומנה כיעד תחרותי של הקבוצה הישראלית עוד מהקמתה, ולאחרונה הכריזו ראשי הקבוצה ובעליה סילבן אדאמס ורון בר און כי הכוונה היא להשתתף בגראנד טור כבר בשנה הבאה.

 

פלאסה. חיזוק משמעותי  (צילום: getty images) (צילום: getty images)
פלאסה. חיזוק משמעותי (צילום: getty images)

לא מן הנמנע כי אחת מהסיבות לבחירת השנה הבאה כתאריך יעד להצטרפות לגראנד טור היא הגעתו של מרוץ הג'ירו ד'איטליה בחודש מאי הקרוב לירושלים, לראשונה בתולדותיו. ההשתתפות בגראנד טור בשנה שבה הוא מגיע לבירת ישראל, לבטח קוסמת לקבוצה הישראלית.

 

 

הרמנס. הזוכה הטרי בטור עומאן (צילום: getty images) (צילום: getty images)
הרמנס. הזוכה הטרי בטור עומאן(צילום: getty images)
 

בין הרוכבים הבולטים שצירפה אקדמי לאחרונה נמנים רובן פלאסה הספרדי (37), שהישגיו הבולטים בקריירה הם מקום חמישי בדירוג הכללי בוואלטה אספנייה ב-2005, ניצחון בקטע השני של אותו מרוץ ומקום 11 בטור דה פראנס ב-2010, ובן הרמנס הבלגי (31), שהשתתף אף הוא במרוצי הגראנד טור וזכה השנה בטור של עומאן. על פי ההערכות, צפויה הקבוצה לבצע מספר החתמות נוספות בתקופה הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים