שתף קטע נבחר

צמד ללבנדובסקי, 0:4 לבאיירן מינכן על מיינץ

ליגה גרמנית, מחזור רביעי: הפולני כבש פעמיים לאלופה, הרחוקה נקודה מהמקום הראשון. גם תומאס מולר ואריין רובן השתתפו בחגיגה. 1:2 לאוגסבורג בחוץ על איינטרכט פרנקפורט. 2:2 בין לייפציג לבורוסיה מנשנגלאדבך

באיירן מינכן השיגה את הניצחון השלישי העונה והתקרבה להאנובר. ארבעה ימים אחרי ה-0:3 על אנדרלכט בפתיחת שלב הבתים בצ'מפיונס, ויממה לפני משחקה של בורוסיה דורטמונד בבית מול פ.צ קלן, אלופת גרמניה הביסה הערב (ש') 0:4 בבית את מיינץ במחזור הרביעי ורחוקה כעת נקודה אחת מהמוליכה.

 

 

תומאס מולר כבש ראשון (דקה 11), אריין רובן (23) ורוברט לבנדובסקי (50 מבישול של מולר ו-78 בנגיחה) השלימו את המלאכה. מולר היה קרוב לשער נוסף (65) כשבעט מספרת מקרוב החוצה.

 

אריין רובן ופרנק ריברי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אריין רובן ופרנק ריברי(צילום: רויטרס)

 

אם דורטמונד תנצח מחר היא תשווה את מספר הנקודות של האנובר (10) ותחליף על פני באיירן. אוגסבורג נותרה קרובה לצמרת כשניצחה 1:2 בחוץ את איינטרכט פרנקפורט. פיליפ

מקס כבש ראשון (20) לאורחים, הברזילאי קאיובי הכפיל (77) את היתרון בשער אדיר בבעיטה חזקה מרחוק למשקוף ופנימה ולוקה יוביץ' צימק (79) בנגיחה.

 

רד בול לייפציג ובורוסיה מנשנגלאדבך סיימו בתיקו 2:2. טימו ורדר כבש ראשון (12) למארחת, טורגן הזאר השווה (25 בפנדל), ז'אן קווין אגוסטין העלה (31) את לייפציג ליתרון 1:2 ולארס סטינדל איזן (61) בשנית. נאבי קייטה מלייפציג הורחק (83).

 

שטוטגרט גברה 0:1 על וולפסבורג משער של צ'דרק אקולו (42). ורדר ברמן שקועה במקום הלפני אחרון בעקבות הפסד 2:1 ביתי לשאלקה. לודוביק למינה סאנה כבש (20) למארחת, אבל שער עצמי של מילוש וליקוביץ' (22) ולאון גורצקה (83) חוללו מהפך. 


פורסם לראשונה 16/09/2017 18:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר
צילום: רויטרס
מומלצים