שתף קטע נבחר

שווים זהב: צפו בתחרויות ספורט לבני הגיל השלישי

אליפות הזהב של מגדלי הים התיכון נערכה בפעם השלישית בת"א, בהשתתפות ספורטאי עבר. צפו במוטלה שפיגלר ואסתר רוט מפזזים על רחבת הריקודים ובביצועי המתחרים

אליפות הזהב של מגדלי הים התיכון התקיימה בפעם השלישית בספורטק בתל אביב. כ-3000 ספורטאים בני הגיל השלישי התחרו במהלך היום במקצים של ענפים אולימפיים ולא אולימפיים.

 

התחרויות כללו ריצה והליכה מהירה, מקצי שחייה, הרמת משקולות, הדיפת כדור ברזל, קפיצה לרוחק, פטאנק, ריקודים סלוניים, קפיצה מהמקום, הדיפת כדור פטאנק וכמו כן התקיים מקצה טריאתלון רב דורי.

 

טל ברודי ואולסי פרי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טל ברודי ואולסי פרי(צילום: עוז מועלם)

 

בני ה-65 ומעלה נהנו יחד עם בני משפחותיהם מפעילויות שונות כמו יוגה, טאי-צ׳י, ריקודי בטן, שחמט, ברידג׳ וטניס שולחן. בין האורחים באירוע נכחו גם יו"ר הכנסת, נשיא אליפות הזהב, טל ברודי, נבחרת הוותיקים של מכבי תל אביב שערכה אימון קליעות וכללה את גיא גודס, דורון ג׳מצי מיקי ברקוביץ׳ ואולסי פרי. בנוסף, כוכב העבר של נבחרת ישראל בכדורגל מוטל'ה שפיגלר ואתלטית העבר אסתר רוט שחמורוב הציגו מספר צעדי ריקוד ברחבה.

 

גיא גודס, דורון ג'מצ'י ומוטל'ה שפיגלר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא גודס, דורון ג'מצ'י ומוטל'ה שפיגלר(צילום: עוז מועלם)

 

שוש צ׳כנובסקי אמרה: "האירוע הזה נהדר. השתתפתי בריצת קילומטר, ריקודי עם וברידג׳. כל בוקר בחמש וחצי אני הולכת שלושה קילומטר. אין לי זמן פנוי מרוב שאני משתתפת בכל מיני חוגים".

 

דרורה טולדו: "אני נמצאת כבר שש שנים במגדלי ים התיכון. השתתפתי רק בריקודי עם. בסך הכל אני מאוד נהנית, מאוד חשוב לשמור על אורח חיים ספורטיבי".  

המשתתפים נטלו חלק במגוון תחרויות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
המשתתפים נטלו חלק במגוון תחרויות(צילום: עוז מועלם)

 

אלפרד בנימין בן ה-95, שזכה לפני כשנתיים במדליית זהב במקצה השחייה, לא ויתר גם

הפעם על האירוע: ״שחיתי חתירה, גב וחזה. אמרו לי שהיה נהדר. מבחינת הגיל אני יודע שיש לי כבר מדליית זהב".

 

משפחת אורלי, שכללה את הסבא אלון (81) שעוסק כבר שנים רבות בספורט, הבן אמיר והנכד אביב השתתפו בטריאתלון הרב דורי, בזמן שהסבתא אילנה לקחה חלק בתחרות המעודדות. אמיר הסביר את הצטרפותם לאירוע: "אבא שלי יודע שאנחנו מאמינים באורח חיים בריא, אז הוא ישר רשם אותנו לתחרות".  

 

משפחת אורלי בהרכב מלא (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
משפחת אורלי בהרכב מלא(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא גודס ודורון ג'מצ'י
צילום: עוז מועלם
מומלצים