שתף קטע נבחר

צילום: שאול גולן, EPA

"בייב שלי, איך אמשיך בלעדיך?". הספד החברה

"היית הכי טוב, הכי עוזר, הכי מצטיין, הכי אתה. היה לך חלום שנתחתן. אני מקווה שקיבלת ממני את כל האהבה שרצית, גיבור שלי". ההספד המלא והמרגש של בטי אלנה, בת זוגו של לוחם מג"ב סולומון גברייה שנרצח בפיגוע

 

 

בייב שלי. מילים לא יכולות לתאר את האהבה שלי אליך. את גודל האדם שהיית. הבוקר קמתי בבשורה רעה. אחרי שדיברנו אמש נרדמתי לי בטלפון כי אמרת שיש לך שמירה בארבע בבוקר. אין לתאר את הבהלה שאחזה בי. הרמתי את הטלפון וראיתי את ההתרעות מחדשות 2. הר אדר, שתי המילים שהכי פחדתי מהן, היו רשומות על המסך. המשכתי להסתכל, ראיתי שהיה פיגוע שבו נרצחו שלושה אנשים על ידי מחבל ארור.

 

שום דבר לא הכין אותי לזה, אף אחד לא לימד אותי איך מתמודדים עם אובדן כזה גדול. בחיים לא האמנתי שזה יהיה אתה. אהבת חיי. הגבר שכולם ידעו שאין גברים כמוהו. לא משנה באיזה תחום. תמיד היית הכי טוב, הכי עוזר, הכי מצטיין, הכי אתה. פשוט אתה. החברים, המשפחה, השכנים ובעיקר אני לא יכולים להאמין שזה אכן אמת. איך אפשר לקטוף נער כזה, פרח כזה שגדל והפך להיות גבר, הגבר שלי.

ההספד של בטי אלנה בבית הקברות בבאר יעקב (צילום: שאול גולן) (צילום: שאול גולן)
ההספד של בטי אלנה בבית הקברות בבאר יעקב(צילום: שאול גולן)

 (צילום: שאול גולן) (צילום: שאול גולן)
(צילום: שאול גולן)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

בייב, ביום ראשון יש לנו שנתיים. שנתיים לקשר הכי משמעותי, הכי טוב שקיים. לזוגיות שלנו. אמרת שתיקח חופש שבוע אחרי כיפור ונחגוג את המאורע, אך לצערי הרב זה לא יקרה חיים שלי, זה לא יקרה. אני עדיין מתקשה לעכל, איך יכול להיות שנשמה כזו גדולה, גבר כזה רגיש, אוהב, שנותן הכל בשבילי, יילך ממני.

 

חיים שלי, היו לך חלומות, היה לך חלום שנתחתן ונבנה ביחד בית בישראל. איך זה ייתכן שאתה לא כאן עכשיו, איך אפשר בכלל לקחת ילד, ילד בן 20 שעוד לא טעם את החיים האמיתיים? בכל ליבך רצית שנהיה כבר יחד וזה יהפוך להיות גם על הנייר. אהבה שלי, המשענת שלי, הכתף והלב לכל דבר.

"גבר רגיש, אוהב, שנותן הכול בשבילי". בטי וסולומון ()
"גבר רגיש, אוהב, שנותן הכול בשבילי". בטי וסולומון

רק אתה יודע הכול עליי. איך נוכל להמשיך בלעדיך? תגיד לי, רק תגיד לי, בייב. אני מקווה שקיבלת ממני את כל האהבה שרצית כי אני בהחלט יכולה להגיד שאתה נאמן וללא גבולות. ובקשר לתפקיד שלך - אף פעם לא התלוננת, לא משנה באיזה משמרת היית. ויעידו כל החברים שלך - עשית את הכל על הצד הכי טוב שיש.

 

היית לוחם, גיבור שלי, מקסים, אהוב, פוטנציאל גבוה לפיקוד. כמה רצית את היחידה הזו, ונלחמת. היית אמור להיות בכלל במשטרה צבאית והשגת את מה שרצית. אתה הכי חזק, הכי טהור, חיים שלי. אני רוצה להאמין שיהיה טוב למרות שהכול נראה רע עכשיו, אני רוצה להאמין שזה רק חלום רע. אהבה שלי, אני אהיה עם המשפחה שלך ואתמוך בהם כמה שצריך. אני אוהבת אותך כמו שבחיים לא אהבתי. בייב שלי.

 

שלך לנצח, בטי אלנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים