שתף קטע נבחר

קדם עונה: כרמלו וג'ורג' הפסידו ליוסטון ופול

שחקני הרכש הנוצצים של אוקלהומה סיטי קלעו 19 ו-15 נקודות בהתאמה ב-104:97 לרוקטס. כריס פול תרם 11 נקודות ושבעה אסיסטים למנצחת. ברוקלין ניצחה את הניקס

כרמלו אנתוני ופול ג'ורג' ערכו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) הופעת בכורה לא רשמית באוקלהומה סיטי ת'אנדר, במשחק קדם עונה מול יוסטון - שמצידה הציגה לראווה לראשונה את כריס פול. הרוקטס שלטו בעניינים לאורך רוב שלבי ההתמודדות וניצחו 97:104.

 

חגיגת האולסטאר ב-NBA משנה את פניה

 

אנתוני תרם 19 נקודות ב-19 דקות בעוד ג'ורג' סיים עם 15 נקודות ב-26 דקות. הצלע השלישית בטריו של הת'אנדר, ראסל ווסטברוק, קיבל מנוחה ולא שותף. אצל המנצחת, כריס פול קיבל 24 דקות במשחקו הראשון ביוסטון, קלע 11 נקודות ומסר שבעה אסיסטים. ג'יימס הארדן הסתפק ב-16 נקודות ו-10 אסיסטים. אריק גורדון וטרבור אריזה הובילו את רשימת הקלעים (21 ו-18 נקודות בהתאמה).

 

יוסטון נראית מוכנה. פול גבר על אנתוני (צילום: AP) (צילום: AP)
יוסטון נראית מוכנה. פול גבר על אנתוני(צילום: AP)

פול ג'ורג' נשמר על ידי כריס פול (צילום: AP) (צילום: AP)
פול ג'ורג' נשמר על ידי כריס פול(צילום: AP)

 

הקבוצה שכרמלו עזב הקיץ, ניו יורק ניקס, הפסידה בדרבי לברוקלין 115:107. דיאנג'לו ראסל בלט עם 19 נקודות למנצחת. טים הרדוויי ג'וניור ואנס קאנטר סיימו עם 17 כל אחד בניקס, קריסטפס פורזינגיס הוסיף 15 אחרי היורובאסקט הנהדר שלו.

 

שיקגו בולס על הנייר נחלשה מאוד בקיץ ואמורה להיות בעונה הקרובה אחת הקבוצות החלשות במזרח ובליגה כולה, אבל לפחות הלילה היא גברה על ניו אורלינס של דייויס וקאזנס 109:113. לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את טורונטו 84:98, פורטלנד ניצחה בחוץ את פיניקס 71:83.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים