שתף קטע נבחר

בעוד שבועיים: כאוס תחבורתי בעקבות עבודות הרכבת

כפי שנחשף ב-ynet, תופסק מ-31 באוקטובר למשך חמישה ימים תנועת הרכבות בין תחנת בנימינה לתחנת תל אביב האוניברסיטה בשל עבודות תשתית. המשמעות: לא יהיו רכבות ישירות מצפון לדרום בשני הכיוונים. אם זה לא מספיק, גם תנועת הרכבות מתחנת נתב"ג ואליה תושבת

 

ארכיון (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
ארכיון(צילום: ירון ברנר)

היכונו לעומסים אדירים בתחבורה הציבורית: תנועת הרכבות בין תחנת בנימינה לתחנת תל אביב אוניברסיטה תופסק מ-31 באוקטובר למשך חמישה ימים בשל עבודות שמבצעת רכבת ישראל. המשמעות היא שלא יהיו רכבות ישירות מצפון לדרום בשני הכיוונים. בנוסף, לא יפעלו רכבות מתחנת נמל התעופה בן גוריון ואליה. סוגיית העבודות הצפויות נחשפה ב-ynet בחודש אוגוסט האחרון.

 

המשמעות היא שהרכבות מ/אל כיוון צפון תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת חיפה חוף הכרמל ו/או בתחנת בנימינה (רכבת עד בנימינה תצא מתחנת נהריה פעם בשעה). ברכבת ממליצים לנוסעים שמעוניינים להגיע לכיוון תל אביב לעצור בתחנת חיפה חוף הכרמל ומשם להמשיך באוטובוסים.

 

רכבות מ/אל כיוון דרום יחלו ויסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז. בשל הפסקת תנועת הרכבות מנתב"ג יופעלו היסעים לתחנות חיפה חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, בית יהושע והרצליה בשני הכיוונים. במהלך הלילה ההיסעים לנתב"ג יעברו גם בתחנת תל אביב סבידור מרכז. ​

 

ברכבת מציינים כי שאטלים יופעלו בין התחנות חיפה חוף הכרמל לנתב"ג, בין בנימינה לנתב"ג דרך חדרה ומתחנת נתניה לנתב"ג דרך בית יהושוע והרצליה. העבודות שתבצע הרכבת הן להרחבת תשתית המסילות כמו גם עבודות להסטת מסילת קו החוף כדי להרחיב את נתיבי איילון.

 

מדובר אגד נמסר בתגובה: "משרד התחבורה נערך בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם אגד לקראת הערכות לתגבור משמעותי של קווי האוטובוס. בימים הקרובים המשרד יפרסם מידע לציבור, הכולל תוכנית מפורטת על אודות התגבור הצפוי של קווי אגד לרווחת הנוסעים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Arie Danzig
היכונו לעומסים
צילום: Arie Danzig
מומלצים