שתף קטע נבחר

הכי בטוח - מוקד ח.א.ש נותן לכם את המדריך המלא לבחירת שירותי אבטחה

אם אתם מחפשים חברת אבטחה ביתית, כדאי שתדעו שהתחרות בענף היא גדולה, אך מעטות הן החברות שמסוגלות להעניק שירות מלא המדויק לצרכים שלכם. אז איך תדעו איך לבחור? ישנן כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהם – הנה מדריך מקוצר

כשאנו חשים פגיעים וחשופים לסכנה, יש צורך באיש מקצוע מיומן

 

ישנן כמה סיטואציות בחיינו, שבהן אנו מרגישים פתאום חשופים, פגיעים או שנקלענו למצב שבו אנו זקוקים להגנה, שאותה אנחנו לא יכולים לספק בעצמנו אלא צריכים גורם חיצוני מקצועי. זו יכולה להיות אבטחה קבועה על הבית שלנו (או המפעל שלנו, המשרדים שלנו ועוד), זו יכולה להיות אבטחת מידע, וזו גם יכולה להיות אבטחה אישית. כן, כן – כמו שרואים בסרטים. שומרי ראש, שמקיפים את הלקוח, שמתדרכים אותו איך להתנהל בחיי היום יום אל מול הסכנה שניצבת מולו - ועוד.

 

חברת אבטחה מיומנת מספקת לך את כל ההגנה שאתה זקוק לה, מבלי שאתה זוכר את קיומה. אתה לא צריך להתעסק בזה יותר. יש מי ששומר עליך, וכשהוא עושה את זה כמו שצריך, אתה יכול להתעסק בעניינים שלך ולהיות פשוט רגוע.

 

יש מי ששומר עליך

עדי כרמי, מנכ"ל חברת האבטחה מוקד ח.א.ש, מציין כמה תחומים עיקריים בהם ישנו צורך גובר וקבוע בחברת אבטחה:

 

פתרונות בקרת מבנה: מערכת זיהוי והתרעה כנגד פורצים

 

פתרונות סיור ובקרה: אנשי אבטחה ששומרים חיצונית על הנכס שלך, תוך כדי סיור ומחדר הבקרה

 

מערכות בטיחות: מערכות מתקדמות לזיהוי מוקדם ככל האפשר של מגוון גדול של סכנות, החל מהתקרבות חשודה לבית וכלה באש.

 

חדרי בקרה: מוקד משוכלל ביותר המציג מערכות מהמתקדמות ביותר בתעשיית הביטחון בארץ ובעולם: מערכות אזעקה לגילוי פריצה, מערכות גילוי אש ומערכות כיבוי אש, מערכות טלוויזיה במעגל סגור והקלטה דיגיטלית, פתרונות למניעת גניבה ואבדן ומערכות בקרה מתקדמות.

 

מערכות טלוויזיה במעגל סגור: יש מי ששומר עליך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

 

אבטחה אלקטרונית: אם זלג לך חומר חשוב החוצה, פנה למומחי הסייבר שלנו "שיעשו אצלך סדר" במחשבים, ויאתרו את הפריצה שבוצעה למחשב שלך.

 

אבטחה אנושית: שמירה אישית על ידי שומרי ראש.

 

פתרונות שליטה ובקרה: מומחי סייבר ואבטחה משולבים במוקד בקרה.

 

אבטחת מידע: למניעת זליגה של חומרים סודיים החוצה.

 

לא תמיד הלקוח יודע בדיוק מה הוא צריך. אנשים לא ממש מבינים בתחומים של אבטחה ובקרה, הם רק יודעים שהם צריכים עכשיו פתרון לשמירה, להגנה, לאבטחה ועוד. לכן, כשאתה מגיע למשרד שלנו אתה קודם כל יושב איתנו, ומספר לנו עליך. מי אתה, מה אתה צריך, ממה אתה חושש, מי הם האויבים שלך (אלה יכולים להיות כמובן גם אויבים תיאורטיים לחלוטין). לאחר שאנו נבין מה אתה בדיוק צריך, ומה מהות השירות שאתה זקוק לו, אנו נבנה לך צוות מיומן שיעסוק בשמירה ואבטחה שלך ושל כל מי שאתה זקוק לאבטח אותו בסביבתך.

 (צילום: 123rf.com) (צילום: 123rf.com)
(צילום: 123rf.com)

למה חשוב לשים לב כשמחפשים חברה לאבטחה ביתית?

קודם כל, יש לשים לב במה החברה מתמחה. ישנן חברות אבטחה מעולות ועם מחיר נוח, אבל ההתמחות שלהן ממש לא מתאימה למה שאתם מחפשים. למשל, חברת אבטחה שמתמחה באבטחת אישים, בזמן שאתם מחפשים חברת אבטחה לשמירה על הבית שלכם מאחר ואתם המתאים הרבה בחו"ל (דוגמא בלבד). משום כך חשוב להבין מה אתם מחפשים, ובאילו תחומים חברת האבטחה חזקה.

 

אילו מוצרים, כיסויים ואחריויות חשוב לקחת ואילו נחשבים בונוס או אקסטרה?

חברת האבטחה מחויבת להעניק לכם את השירות שאתם הזמנתם, במידה והתחייבה ואישרה שזה אפשרי ובר ביצוע. אם למשל ביקשתם אבטחה אלקטרונית, וזרוע הסייבר של חברת האבטחה בדקה את הבקשה שלכם ואמרה לכם שלא ניתן להגן עליכם מבחינה דיגיטלית במאה אחוז, אתם לא מכוסים במאה אחוז. אם חברת האבטחה אמרה שתהיה לכם הגנה מוחלטת מפני פריצות דיגיטליות, ובכל זאת נפרצתם, מגיע לכם כמובן פיצוי, כי חברת האבטחה לא עמדה בהבטחה שלה, מסיבות שונות. מגיע לכם גם לקבל את המיכשור המתקדם ביותר, הטכנולוגיה החדישה, אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר. מה נחשב אקסטרה? אם למשל הזמנת שמירה או אבטחה למשל שבעה ימים וקיבלתם יום נוסף, זהו בונוס, שמישהו – לא אתם – משלם עליו. אקסטרה זה גם להעניק לכם כיסוי אבטחתי מעבר למה שהזמנתם, ויותר מכפי ששילמתם. למשל שילמתם עבור אבטחה דיגיטלית על המייל שלכם, והנה אתם מקבלים גם התרעות לגבי גורמים עוינים שמנסים להשתלט על האתר שלכם.

 

מה חשוב לבדוק אצל חברת האבטחה עצמה?

כל חברה חורטת על דגלה את ה"אני מאמין" שלה, ואת מגוון השירותים בהם היא מתמחה. מוקד ח.א.ש היא חברת אבטחה המתמחה באבטחת מגורים ביתית, ובהתאם מציעה פתרונות טכנולוגיים מקיפים, שנותנים ללקוחות מענה מלא הכולל אבטחה אלקטרונית מתקדמת, החל בסיור באיזור הבית המאובטח, בקרה ובדיקות, חיבור למוקד זמין עשרים וארבע שעות ביממה, מערכות צפייה מרחוק והקלטה, לחצני מצוקה, מערכות גילוי פריצה, מערכות גילוי וכיבוי אש, בקרת כניסה, מוקד שומר שבת לקהל הדתי שרוצה להיעזר בשירותי האבטחה בלי לחולל את השבת - ועוד.

 (צילום: 123rf.com) (צילום: 123rf.com)
(צילום: 123rf.com)
  

אילו שירותים ייחודיים חברות אבטחה בארץ מציעות שאינן תמיד סטנדרטיים?

אפשר להגיד שכל שירות שנראה לכם לא כל כך ממוצע, הוא שירות לא סטנדרטי. למשל, אם הגעתם למצב שאתם זקוקים להגנה אישית מתמדת, וצריכים להסתובב לזמן מה עם שומר ראש. זהו לא מצב שגרתי שרואים בכל יום, אבל אם צריך, אסור לזלזל. אגב, אחת החוזקות של חברת אבטחה מנוסה היא, שאתם יכולים לשבת עם האנשים שם, לספר להם בדיוק ממה אתם חוששים, מה קרה שגרם לכם לפנות אליהם, וסבירות גבוהה היא שהם יוכלו לעזור לכם. לפעמים העזרה הזו מתבטאת בהרגעה: הם הרי ראו כבר הכל, יודעים לנתח את הסיטואציה ויכולים להבהיר לכם שאולי המצב אינו בעייתי כפי שזה נראה לכם. מצד שני, אם הם יחשבו שכן יש פה מקום להתערבות של חברה חיצונית, הם יוכלו לספק לכם את ההגנה האישית הכי טובה ומרגיעה שיש.

 

לפרטים נוספים 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: 123rf.com
חברת האבטחה מוקד ח.א.ש
צילום: 123rf.com
מומלצים