שתף קטע נבחר

האוול בסגל ירושלים לקראת הפועל ת"א

הסנטר יפגוש את האקסית (20:40) לאחר שהתאושש מהפריקה באצבעו. בצד השני, מאט האוורד פצוע ולא ישותף. שחקני מכבי ת"א, נוריס קול וג'ונה בולדן לא נרשמו לגלבוע/גליל (18:45), משעור בספק

 

המחזור השלישי בליגת ווינר ייפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. מכבי תל אביב תתארח בגן נר (18:45) ותפגוש את הפועל גלבוע/גליל ובמוקד, בצל שחרורו של קרטיס ג׳רלס, הפועל ירושלים תצא למשחק חוץ מול הפועל ת״א (20:40).

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

המשחק מול ירושלים יהיה פיקנטי עבור דני פרנקו וטיי מקי. השניים זכו באליפות היסטורית לפני שלוש שנים עם הקבוצה והערב ינסו לנצל את המצב הבעייתי של האלופה, שמגיעה עם שני הפסדים ביורוקאפ על הגב שלה ובעיקר ללא ג'רלס ששוחרר.

 

התאושש מהפציעה שלו. האוול (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
התאושש מהפציעה שלו. האוול(צילום: אורן אהרוני)

כזכור, הגארד שוחרר בעקבות חילוקי דעות עם מאמנו, פוטיס קציקאריס ובעיות אגו. גם טרנס קינזי, שעדיין לא נרשם לליגה בשל הפציעה בגבו, ייחסר. קינזי בינתיים שב להתאמן ללא מגע. מי שצפוי לחזור לסגל אחרי שלקח חלק בשני האימונים האחרונים הוא ריצ'רד האוול, שפרק את אצבע יד שמאל ולא שותף במשחק האחרון.

 

מהצד השני, פרנקו ייאלץ להסתדר ללא הגבוה המוביל שלו, מאט האוורד, ששוב סובל מפציעה, הפעם דלקת ברגלו. הפורוורד מיעט לשחק העונה משלל סיבות - בהכנה שבר את האצבע, בגביע ווינר נקע את הקרסול ובניצחון בגביע על עפולה (61:107) כלל לא שותף.

 

כל הזמן פצוע. האוורד (צילום: הפועל תל אביב) (צילום: הפועל תל אביב)
כל הזמן פצוע. האוורד(צילום: הפועל תל אביב)

 

מכבי ת"א מגיעה למפגש מול גלבוע/גליל במומנטום מצוין אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (כולל גביע ווינר), כשרק ביום חמישי האחרון שחקניו של נבן ספאחיה רשמו ניצחון שני ביורוליג, הפעם על באסקוניה.

 

לצהובים יש לו"ז עמוס בשבוע הבא, כשיארחו ביום שלישי את אולימפיאקוס וביום רביעי יטוסו לסרביה לקראת המפגש מול הכוכב האדום בלגרד, בשל כך הצוות המקצועי החליט לא לרשום להערב את נוריס קול וג'ונה בולדן. כרם משעור, שסובל מנקע בקרסול וקיבל מנוחה בימים האחרונים, לא התאמן בימים האחרונים וככל הנראה לא ישותף.

 

לא נרשם. קול (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא נרשם. קול(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ריצ'רד האוול
צילום: אורן אהרוני
מומלצים