שתף קטע נבחר

חשד: מחוסרת בית נרצחה בבת ים, נעצרו 2 חשודים

צוותי מד"א הוזעקו למבנה ברחוב קדושי קהיר בעיר בעקבות דיווח על אישה כבת 50 שנמצאה ללא רוח חיים. חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה עצרה 2 חשודים ברצח, בהם המודיע על מציאת הגופה

חשד לרצח בבת ים: אישה בשנות ה-50 לחייה נמצאה הלילה (ד') כשהיא ללא רוח חיים במבנה שמיועד להריסה ברחוב קדושי קהיר בעיר. בשעה 01:37 התקבל במד"א דיווח אודות אישה מחוסרת הכרה שנמצאה במבנה נטוש ברחוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א ממרחב איילון קבעו את מותה בזירת הרצח.

 

כוחות משטרה פתחו בסריקות באזור ועצרו 2 חשודים בשנות ה-50 לחייהם שנלקחו לחקירה. על פי החשד, 2 העצורים והנרצחת הם מחוסרי בית שהיו במקום. אחד משני העצורים היה זה שהתקשר למוקד המטשרה ודיווח על "גופה של אישה במבנה". עם הגעת השוטרים למקום וזיהוי סימני האלימות על גופתה התחזקה ההערכה כי מדובר ברצח. המניע למקרה עדיין לא ברור.

 

צוותי זיהוי פלילי בזירת הרצח (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
צוותי זיהוי פלילי בזירת הרצח(צילום: מוטי קמחי)

שוטרים בזירת הרצח בבת ים, הלילה (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
שוטרים בזירת הרצח בבת ים, הלילה(צילום: מוטי קמחי)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

המודיע וחברו שהספיקו לעזוב את המקום נעצרו ברחוב סמוך ונלקחו כאמור לתחנת המשטרה כדי למסור את גרסתם. ככל הנראה השניים הכו את הקורבן, ונבדק חשד לשימוש בסכין לטובת הרצח.

 

פרמדיק מד"א דוד מנחם אמר כי "באחד החדרים נמצאה אישה בשנות ה-50 לחייה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק ונשימה, כשעל גופה סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

 

לפני כארבעה חודשים נרצחה מיה גורן בידי בן זוגה ישראל קטון ברחוב הגליל בבת ים. קטון נעצר בבוקר שלאחר הרצח בדירה בעיר והודה בחקירתו כי הוא אחראי לרצח. לפני כחודשיים נרצחה מיכל חלימי מהיישוב גבע בנימין בידי בן זוגה הפלסטיני מוחמד חארוף. גופתה של מיכל נמצאה באזור חולון לאחר שבמשך חודשיים הוכרזה כנעדרת. 19 נשים נרצחו בישראל מתחילת השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
זירת הרצח בבת ים
צילום: מוטי קמחי
מומלצים