שתף קטע נבחר

אותר רכב משוריין ששימש את התוקפים באיכילוב

המשטרה איתרה בקריית מלאכי את המכונית ששימשה את הנאשמים בתקיפת המאבטחים בבית החולים. ברכב נמצאו שכפ"צים

 

 

 

המשטרה איתרה אמש (יום ג') את המכונית המשוריינת ששימשה את הנאשמים בתקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב לפני חודש. בבדיקה ראשונית התברר כי מדובר ברכב סקודה סופרב משוריין ובחיפוש נמצאו גם שכפ"צים. מכוניות משוריינות דומות משרתות בכירים במערכת הפוליטית והביטחונית.

 

יצאו מרכב משוריין והיכו את המאבטחים ()
יצאו מרכב משוריין והיכו את המאבטחים

ב-28 בספטמבר הגיעו חמישה גברים לבית החולים ותקפו שם מאבטחים בתגובה לחוסר שביעות רצונה של אליה קדוש, מקורבת לחבורה העבריינית, מהטיפול הרפואי שקיבלה. הם נקטו אלימות קשה ופצעו בינוני את אחד המאבטחים.

 

למחרת האירוע נעצרו קדוש ואביה ובהמשך נעצרו ארבעה חשודים נוספים שנגדם הוגש כתב אישום. בן זוגה של קדוש, דודו אמויאל, נמלט מהארץ לאחר המקרה וטרם אותר. במשטרה אומרים כי "מציאת הרכב היא המשך לפעילות הנחושה במיצוי הדין עם עבריינים ובמתן כל המעטפת הראייתית הנדרשת בניהול המשפט נגדם".

 

בכתב האישום נגד קדוש צוין כי היא תקפה שוטרת בבית החולים איכילוב, וכן הואשמה בתקיפת נהג מונית בבית החולים וולפסון בחולון ובתקיפת שוטר בבית החולים אברבנאל בבת ים. ארבעה ממכריה הואשמו בתקיפת מאבטחים באיכילוב: רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב. הם נאשמו בקשירת קשר לפשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא.

 

לפי האישום, ארבעת הנאשמים הם מכרים של אמויאל. לאחר שהגיעה קדוש בשעת לילה לאיכילוב לצורך קבלת טיפול רפואי, היא החלה לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי בטענה כי אינה מטופלת כראוי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון כדי למנוע ממנה לתקוף את הצוות הרפואי, וזאת לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון. בעוד המאבטח אוחז בה פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו :"למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם", וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

דוד אמויאל ואליה קדוש ()
דוד אמויאל ואליה קדוש

חנן אלפסי, מור ביטון. נאשמו בתקיפה (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
חנן אלפסי, מור ביטון. נאשמו בתקיפה(צילום: מוטי קמחי)
 

לאחר מכו הגיעו ארבעת הנאשמים ואמויאל לבית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אמויאל ואף איים עליו באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מייד לאחר מכן נכנסו ארבעת הנאשמים ואמויאל לחדר המיון, והמאבטח שעליו איימו ושני מאבטחים נוספים הלכו בעקבותיהם. אז החלו ארבעת הנאשמים ואמויאל לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ואחרי שנפל לארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו.

  

בד בבד הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. מאבטח אחר שהגיע לסייע לחבריו מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מיוספוב להיכנס אל הרכב. אז יצאו שאר הנאשמים מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, הצמידו את גופו לקיר סמוך וחבטו בו שוב ושוב באגרופיהם בפניו, בראשו ובכל חלקי גופו. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למאבטחים נגרמו חבלות והם נזקקו לטיפול רפואי.

  

אחות בבית החולים תיארה את האירוע: "פתאום אני רואה שמאבטחים נכנסו בריצה למיון שלנו ואני רואה חבורת עבריינים מפרקים את המאבטחים במכות, הם ניפצו למאבטח את הראש ונתנו לשני מאבטחים בעיטות ואגרופים לפנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הרכב שבו הגיעו הנאשמים לבית החולים
מומלצים