שתף קטע נבחר

שביט הוצג כמאמן עכו: "המטרה - להישאר בליגה"

נועלת ליגת העל הציגה במסע"ת את מאמנה החדש. שביט: "ההצעה יכולה להיות מלכודת דבש. אם לקחתי את האתגר הזה, אז אני מאמין בקבוצה הזו"

 

יממה לאחר מינויו, הציגה היום (חמישי) הפועל עכו את מאמנה החדש - אלדד שביט, שיעמוד על הקווים כבר ביום ראשון מול מכבי ת"א בליגת העל.

 

"כולם אומרים שאני מאמן צעיר", צחק שביט במסיבת העיתונאים. "נכון שאני בן 35, אבל עובד תשע עונות ברצף בקבוצות בוגרות. יותר קל להגיע לליגת העל כמאמן נוער ומשם לקבל צ'אנס. אני עשיתי דרך ארוכה. את הניסיון צברתי ומעבר לכך הייתי עוזר מאמן שנתיים והכנתי קבוצות למשחקים".

 

"מאמין בקבוצה". שביט (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
"מאמין בקבוצה". שביט(צילום: אביהו שפירא)

 

"מתחילים משהו חדש". סטאנצ'יו (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
"מתחילים משהו חדש". סטאנצ'יו(צילום: אביהו שפירא)

 

"ההצעה הזו שאתה מקבל מקבוצה מליגת העל יכולה להיות מלכודת דבש", הודה שביט. "אם לקחתי את האתגר הזה, אז אני מאמין בקבוצה הזו. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי רצה יותר, מחויבת יותר, נלחמת יותר. כך אני רואה את פני הדברים".

 

שביט הבהיר: "המטרה שלנו חד משמעית היא להישאר בליגה. זה יהיה דבר בלתי רגיל אם נשיג את זה. אני צופה ימים קשים, אבל גם בימים הקשים נצטרך להיות חזקים".

 

דניאל סטאנצ'יו, המנהל המקצועי של עכו, הוסיף: "אנחנו מתחילים משהו חדש עם מאמן חדש. אני מאמין שנוכל להצליח ביחד ולצאת לדרך חדשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
אלדד שביט
צילום: אביהו שפירא
מומלצים