שתף קטע נבחר

עשיתם טעות? אפשר למחוק הודעות בוואטסאפ

וואטסאפ הוסיפה את האפשרות למחוק הודעות. התנאים: ניתן למחוק תוך 7 דקות משליחת ההודעה ושהאפליקציה של מקבל ההודעה תהיה מעודכנת

שלחתם הודעה בטעות בוואטסאפ? בקרוב מאוד תוכלו לנשום לרווחה: מהיום (ו') ניתן למחוק הודעות באפליקציית המסרים וואטסאפ. האפשרות למחוק הודעות אמורה להתווסף לכל המשתמשים בימים הקרובים.

 

באתרים טכנולוגיים ברחבי העולם פורסם כי ניתן כעת למחוק הודעות שנשלחו תוך 7 דקות מרגע השליחה, ורק אם מקבל ההודעה עדכן גם הוא את האפליקציה.

 

 (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
(צילום: גיא לוי)

 

בנוסף ניתן למחוק הודעה מקבוצה, אך גם כאן יש לעשות זאת תוך 7 דקות. ההודעה תימחק במקרה זה רק אם כל החברים בקבוצה עדכנו את האפליקציה שלהם. כל מה שצריך לעשות, למי שהאפליקציה שלו מעודכנת, הוא ללחוץ לחיצה ממושכת על ההודעה שהוא רוצה למחוק ואז ללחוץ על delete for me אם רוצים למחוק את ההודעה רק לעצמכם, או delete for everyone - אם אתם רוצים שאף אחד לא יראה את ההודעה ששלחתם בטעות.

 

ניתן למחוק מעתה, כך לפי הדיווחים ולפי צילומי מסך של גולשים שפורסמו ברשת, לא רק הודעות טקסט - אלא גם תמונות, גיפים ואפילו סרטונים. כלומר כל הודעה ששלחתם.

 

העדכון יגיע בימים הקרובים לכל 1.2 מיליארד המשתמשים באפליקציה הפופולרית, אז אם אתם לא יכולים למחוק עכשיו הודעה (בדיוק כמו שקרה לנו) חכו עוד כמה ימים כדי שהאפשרות הזו תגיע גם אליכם.

 

האפשרות למחוק הודעות שכבר נשלחו קיימת כבר זמן רב באפליקציית טלגרם.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים