שתף קטע נבחר

משחק המנג'ר החדש "יוציא כדורגלנים מהארון"

אחד ממפתחי המשחק אישר את ההדלפות שהמנג'רים יקבלו הודעות על שחקנים שיצאו מהארון ב- football manager 2018. שחקנים אמיתיים לא יוצאו מהארון, מחשש לתביעות

בישראל וכך גם בליגות כדורגל רבות ברחבי העולם לא יצא אף כדורגלן בליגה בכירה מהארון והכריז על עצמו שהוא הומוסקסואל. כדי אולי לשנות את המצב החליטו במשחק הפופולרי football manager "להוציא שחקנים מהארון" בגרסה החדשה, שתצא בימים הקרובים.

 

ההודעה שיקבל המנג'ר ()
ההודעה שיקבל המנג'ר

 

על-פי הדלפות, המאמן של הקבוצה יקבל הודעה כי שחקן שלו יצא מהארון בדף ההודעות. מדובר בשחקנים "שנוצרים" תוך כדי משחק ולא שחקנים אמיתיים, כמו למשל רונאלדו או מסי.

 

מיילס ג'ייקובסון, אחד ממפתחי המשחק, אישר את השמועות בציוץ בדף הטוויטר שלו. "לא ציפיתי שימצאו את הפונקציה הזו כל כך מהר, אבל כן, זה אמיתי. בראיון ל-BBC ספורט הוא אמר כי "אנחנו יודעים שיש שחקנים מקצועיים שהם הומוסקסואלים, אבל הם לא רוצים לצאת החוצה מהארון. לדעתי, זה מוזר שזו עדיין בעיה בתחום הכדורגל, אז החלטנו להראות שלצאת מהארון זה לא עניין גדול וגם יכול להיות דבר חיובי".

 

ג'ייקובסון הדגיש כי לא מדובר בשחקנים אמיתיים, שלפתע יגלו כי הם "יצאו מהארון", כדי שלא יתבעו את החברה. מי שייצא מהארון הם שחקנים וירטואלים הנוצרים עם השנים תוך כדי המשחק. המנג'ר, שיקבל את ההודעה, גם ירוויח מכך כיוון שאוהדים מהקהילה הגאה ירכשו כרטיסים למשחקים. חשוב לציין שלא רק השחקים של המאמן יוצאים מהארון אלא סתם שחקנים רנדומליים מקבוצות אחרות. כמו כן בנבחרות וליגות שבהם הומוסקסואליות לא מתקבלת בעין יפה, שחקנים לא יצאו מהארון. הנתון הזה גם יופיע לשחקנים הומואים בדו"ח הסקאוט שלהם, כך שאם נניח אתה מתעניין בשחקן ושולח סקאוט לקבל עליו נתונים, המידע הזה יופיע בפרטים האישיים. הדבר לא ישפיע על הנתונים המקצועיים של הכדורגלן.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים