שתף קטע נבחר

רונאלדו: "אנשים מחפשים אותנו, הדברים לא כל כך גרועים"

כוכב ריאל מדריד התייחס להפסד 3:1 לטוטנהאם, טען שאין משבר וניסה להרגיע את העניינים: "לא קרה שום אסון, זו רק תחילת העונה. התוצאה לא ממש שיקפה את המשחק". ראמוס: "המטרה להישאר רגועים ומאוחדים"

 

 

ריאל מדריד של פתיחת העונה נעלמה מזמן ובמקומה נמצאת כאן קבוצה אחרת – פגיעה, מבולבלת וחסרת השראה שנקלעה לאחת התקופות הגרועות ביותר שלה בשנים האחרונות. ההפסד (3:1) אתמול (רביעי) לטוטנהאם בליגת האלופות הדליק עוד נורה אדומה במועדון שעד לא מזמן היה על גג העולם.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

"זו תקופה רעה עבורנו כי אנחנו רגילים לנצח ואנחנו מפסידים", אמר כריסטיאנו רונאלדו לאחר המשחק. "אנחנו רוצים לשנות את זה ואני בטוח שאנחנו יכולים. זו רק תחילת העונה, יש לנו עוד הרבה זמן להשתפר ואני משוכנע שזה יקרה".

 

העיתונים בספרד חתכו את ריאל ()
העיתונים בספרד חתכו את ריאל

רונאלדו, שכבש את השישי שלו העונה במפעל, מאמין שריאל תיראה בקרוב אחרת לגמרי: "לא קרה שום אסון, אבל אנחנו צריכים לשים סוף לתקופה הזו ולשנות דברים. ברור שאנחנו לא משחקים כמו שהיינו רוצים. אני לא חושב שהדברים כל כך גרועים כרגע, אבל אנחנו חייבים להיות בטוחים בעצמנו".

 

על הביקורת נגד הקבוצה, הוסיף: "כשלא מנצחים, אנשים מנסים לחפש דברים, אבל הנה אני כאן מדבר, מראה את הפרצוף שלי ומייצג את הקבוצה, ואני משוכנע שדברים ישתנו".

 

"אני עצבני על המגרש? זה טבעי". רונאלדו מאוכזב בסיום (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"אני עצבני על המגרש? זה טבעי". רונאלדו מאוכזב בסיום(צילום: EPA)

 

כריסטיאנו הפתיע כשטען שהתוצאה לא עשתה צדק עם הקבוצה שלו: "זה היה כואב להיות בפיגור 3:0, למרות שזה לא ממש שיקף את מה שהלך על המגרש. השער הראשון שלהם היה בנבדל, כמו במשחק הקודם שלנו. הגישה שלנו היא לצאת ולהילחם, כמו מול ג'ירונה. "אני עצבני על המגרש? זה נורמלי. כשמפסידים ודברים לא הולכים כמו שצריך, יש רצון לנסות לתקן ולעזור לקבוצה".

 

קפטן ריאל, סרחיו ראמוס, ניסה להדוף את הביקורות: "אנחנו מבינים שהאוהדים יכולים לקבל מצג שווא בעקבות התוצאות האחרונות שלנו, אבל ריאל מדריד תמיד נלחמת וחוזרת ואם אנשים חושבים שאנחנו גמורים, נראה לכולם שהם טועים".

 

ראמוס הוסיף: "מהניסיון שלי בריאל מדריד, כשמפסידים בכמה משחקים אנשים מתחילים לדבר על משבר. המטרה היא להישאר רגועים ומאוחדים. אנחנו עדיין בתמונת העלייה לשלב הבא במפעל האהוב עלינו – ליגת האלופות. אנחנו חייבים להאמין שריאל מדריד שאנחנו מכירים תחזור בקרוב מאוד".

 

ראמוס מוציא עוד כדור מהרשת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ראמוס מוציא עוד כדור מהרשת(צילום: getty images)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים