שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    איך הורסים קבוצה, גרסת הפוטבול

    הנהלת קליבלנד טועה פעם אחר פעם בהתנהלות שלה, והיום האחרון של ההעברות היה דוגמה מושלמת לרשלנות של הבראונז

    "כמה בראונז מצידם", חשב לעצמו כל אוהד פוטבול לקראת סיום תקופת הטריידים ב-NFL, כאשר נפל טרייד בין קליבלנד וסינסינטי שבמרכזו איי.ג'יי מקארון, וכתוצאה מכך הבראונז לא הצליחו להשיג קוורטרבק לפני הדדליין. מוקדם יותר באותו יום, מחליפו של טום בריידי בניו אינגלנד, ג'ימי גארופולו, נשלח לסן פרנסיסקו תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט הבא, וקליבלנד- המחזיקה בשתי בחירות סיבוב ראשון ושלוש בחירות סיבוב שני - לא הציעה הצעה מפתה יותר עבור הקיובי שנחשב לטוב ביותר בשוק.

     

    לפני הדראפט של 2016, הבראונז ויתרו על הבחירה השנייה וההזדמנות לבחור את קרסון וונץ. קשה לבוא אליהם בטענות על כך, מכיוון שקיבלו תמורה הולמת - מספר בחירות דראפט גבוהות, וחמש בחירות בסך הכל, בהן השתמשו לבנות את שאר הקבוצה. גם השנה היו באים אליהם בטענות אם היו בוחרים בדשון ווטסון בבחירה הראשונה, ורוב המומחים מסכימים שבחירתם בדשון קייזר בסיבוב השני הייתה מוצלחת יחסית לסיבוב. אך הבראונז לא נשמעים משוכנעים שקייזר הוא קיובי העתיד שלהם, וברגע שהנהלת קבוצה משוכנעת שהיא צריכה קוורטרבק, היא חייבת לעשות את כל מה שביכולתה על מנת להשיג אותו. בחירת סיבוב ראשון היא לא מחיר גבוה מדי בשביל קבוצה המחזיקה בכמות בחירות כמו לקליבלנד. על מנת להיות קבוצה שמתחרה על אליפות, חייבים להשיג קוורטרבק טוב, והבראונז נרדמו בשמירה, תרתי משמע.

     

    קליבלנד בראונז (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    קליבלנד בראונז(צילום: רויטרס)

     

    על פי דיווחים, הנהלת הבראונז עזבה את המשרד בשעה 17:00 בצהריים לפני הדדליין בזמן שהמאמנים נשארו בעבודה. האכזבה מצד הצוות המקצועי כלפי צוות הניהול לא איחרה לבוא, ואפילו בתו של מאמן קליבלנד יו ג'קסון תקפה בטוויטר את התנהלות הקבוצה. ייתכן שהפטריוטס ניסו לסגור עם קליבלנד את הטרייד על גארופולו, והבראונז לא היו במשרד בשביל זה.

     

    אם חשבתם שמנהלי הקבוצה אולי למדו מטעותם, ההנהלה הוכיחה מספר שעות לאחר מכן שהיא לא ראויה ובנויה לתפקיד. כאשר הבראונז סוף סוף הגיעו להסכמות על טרייד עם סינסינטי בשביל מקארון - קוורטרבק שנחשב רמה מתחת לגארופולו-  תמורת בחירת סיבוב שני ושלישי, הטרייד נפל עקב אי מילוי טפסים. רוב האצבעות המאשימות מצביעות על כך שהטרייד נפל בגלל הבראונז שכחו לשלוח את כל הטפסים לפני הדדליין. אם מאזן של 1-23 מאז תחילת העונה שעברה לא היה מספיק מביך ופאתטי, הבראונז הוכיחו שהם תמיד יכולים להתעלות על עצמם ולאכזב את האוהדים שלהם מחדש, בדרכים הזויות ומקוריות.

     


    פורסם לראשונה 07/11/2017 21:32

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: רויטרס
    ג'ימי גארופולו
    צילום: רויטרס
    מומלצים