שתף קטע נבחר

דיווח: גל גדות הצהירה כי לא תשתתף ב'וונדר וומן 2' אם הבמאי שהטריד מינית ייקח בו חלק

על פי אתרים זרים, גדות תסרב להשתתף בסרט ההמשך של "וונדר וומן" כל עוד יוצר הסרטים ברט ראטנר, שהואשם בהטרדות מיניות ונמנה על מפיקי הסרט, יישאר בתמונה

גל גדות תסרב להשתתף בסרט ההמשך של "וונדר וומן" אם יוצר הסרטים ברט ראטנר, שהואשם בהטרדות מיניות, ימשיך לקחת חלק בהפקת הסרט, כך מדווחים אתרים בחו"ל. 

 

עומדת על שלה. גדות ()
עומדת על שלה. גדות

מקור המקורב לגדות אמר לאתרים בחו"ל: "היא קשוחה ועומדת על עקרונותיה. בנוסף היא יודעת כי הדרך הכי טובה לפגוע באנשים כמו ראטנר היא דרך הארנק שלהם. היא גם יודעת שהאחים וורנר חייבים לצדד בה בנושא הזה. הם לא ירשו לעצמם שסרט ששורשיו עוסקים בהעצמה נשית ימומן חלקית על ידי מישהו שמואשם בהטרדות מיניות נגד נשים". כרגע באולפני וורנר הכחישו את הפרסום.

 

זה לא הצעד הראשון שעושה גדות בנושא - בחודש החולף היא הדירה רגליה מאירוע נוסף שראטנר היה אמור לקחת בו חלק.  

 

חברת ההפקות של ראטנר, "רטפק", סייעה להפיק את "וונדר וומן" כחלק מעסקה עם אולפני האחים וורנר. בעקבות הגילויים האחרונים ראטנר כבר התפטר מכל תפקיד בשיתופי הפעולה עם וורנר, עם זאת, רטפק ממשיכה להיות שותפה במימון הפרויקטים של האולפנים, לפי ההסכם, עד סוף 2018 - המשמעות היא שגם אם רטנר לא ייקח חלק בסרטים, הוא ימשיך להרוויח מההצלחות הקופתיות שלהם. נראה כי הדרישה של גדות היא ש"רטפק" תנתק לחלוטין מגע עם "וונדר וומן 2" - מה שכרוך בהליכים משפטיים.

  

שש נשים מאשימות את ראטנר בקשת של מעשים - החל מהטרדה מינית ועד תקיפה מינית. השחקנית נטשה הנסטרידג' התלוננה כי ראטנר כפה עליה לבצע בו מין אוראלי בדירה בניו יורק בשנות ה-90'. השחקנית אוליבייה מאן סיפרה על כמה מקרים משנות האלפיים, באחד מהם ראטנר אונן בפניה בקרוואן שלו על סט הצילומים. השחקנית אלן פייג' סיפרה כי הבמאי והמפיק הציע, כשהייתה רק בת 18, כי אישה נוספת תקיים עמה יחסי מין "כדי לגרום להבין שהיא לסבית".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים