שתף קטע נבחר

קטש: "ברבע השני הרגשתי שנפל האסימון"

אחרי הניצחון (68:88) על אסטוניה, מאמן נבחרת ישראל התייחס ליכולת הלא משכנעת בפתיחת המשחק: "השחקנים רצו יותר מדי". בר טימור: "אולי היה לי חוב בגלל הקיץ. נוסעים ליוון כדי לנצח"

 

"אני מאוד שמח ומתרגש מהניצחון, זה היה מבחן אמיתי בשבילנו". מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש, מרוצה מה-68:88 שהשיגו שחקניו מול אסטוניה במשחק הראשון במוקדמות גביע העולם. ביום שני הם יתמודדו מול יוון בכריתים במשחק השני בקמפיין.

 

המאמן החדש, שהדריך את השחקנים לראשונה במשחק רשמי, הוסיף: "עשינו רק שלושה אימונים, כך שלא ידענו למה לצפות. המחצית השנייה הייתה משמעותית בשבילנו, כי דיברנו על כמה דברים. מצאנו את הדרך לעצור אותם התקפית. משחקי אימון הם מאוד חשובים, אתה מרגיש בהם את השחקנים ולא היה לנו את זה. זה מה שגרם לנו להיראות ככה במחצית הראשונה. נוסיף לזה גם את ההתרגשות".

 

"לא ידענו למה לצפות". קטש (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"לא ידענו למה לצפות". קטש(צילום: עוז מועלם)

 

קטש הסביר מתי הרגיש שהמפנה מגיע: "ברבע השני, אחרי 3-4 דקות, הרגשתי שנפל האסימון בהתאמות שאנחנו צריכים לעשות. ההרכבים הנמוכים עבדו לנו יותר ועשינו המון חילופים

הגנתיים. הרגשתי שיש לנו מספיק יכולת כדי להכריע את המשחק. היינו צריכים לשחק פשוט. בחצי הראשון ניסינו קצת יותר מדי, אבל זה מאוד טבעי. הרגשתי שחלק מהשחקנים רצו יותר מדי וזה ייאמר לזכותם. אני מאמין שעם הזמן הם יבינו יותר מה אני רוצה ויתאימו את היכולות שלהם בתוך השיטה. הופתעתי לטובה מהדרך בה שיחקנו במחצית השנייה".

 

בר טימור: "נראינו יותר טוב במחצית השנייה ועשינו ניצחון חשוב. זו דרך יפה להתחיל ואני מקווה שנמשיך ככה". על הפציעה בחודש האחרון אמר טימור: "הייתי שמח לחזור לשחק לפני כן, אבל זה כיף לעשות את זה בנבחרת. רציתי להיות חד, אבל זה מה שיצא. כיף להיות בנבחרת, לא משנה אם אני חוזר מפציעה או לא. כל משחק בנבחרת חשוב, אולי היה לי חוב קטן בגלל הקיץ. אני לא חושב שזה מה שיספיק, אבל אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו מרגישים ביטחון בלי קשר להיום, אבל זה יכול לעזור לנו".

 

אוהדי נבחרת ישראל יצאו מרוצים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי נבחרת ישראל יצאו מרוצים(צילום: עוז מועלם)

 

על המשימה הבאה אמר טימור: "יוון זה משהו אחר. זה משחק חוץ. הם נבחרת יותר טובה, אבל אנחנו נוסעים לשם כדי לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים