שתף קטע נבחר

התגבר על י-ם: קציקאריס חתם בטנריפה

המאמן היווני, שפוטר לאחרונה מהאלופה הישראלית ינסה לשקם את שמו בספרד. מחליף את אקס הפועל ת"א, ננאד מרקוביץ' אחרי שלושה הפסדים רצופים

קצת יותר משבועיים אחרי פיטוריו מהפועל ירושלים, פוטיס קציאקריס מצא קבוצה חדשה. המאמן היווני בן ה-50 חתם אמש (שישי) בטנריפה הספרדית עד לסיום העונה ויחליף את אחד הכוכבים הגדולים של הפועל תל אביב בשנות ה-90, ננאד מרקוביץ'.

 

עבור קציקאריס זו תהיה הקבוצה התשיעית בקריירה. בספרד יש ליווני שם מצוין אחרי שהוביל את בילבאו ב-2013 עד לגמר היורוקאפ, ושנתיים קודם לכן סיים איתה במקום השני בליגה. בין השאר עבד קצקיאריס גם בוולנסיה ובמורסיה.

 

קציקאריס. ינסה לשקם את שמו (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
קציקאריס. ינסה לשקם את שמו(צילום: אוהד צויגנברג)
 

 

טרניפה, הזוכה בליגת האלופות, פתחה את העונה לא רע תחת מרקוביץ' ועמדה על מאזן של 2:4 בליגה ו-1:5 בליגת האלופות, אך אז הגיעו שלושה הפסדים רצופים בליגה הספרדית, אחד מהם מתקבל על הדעת לריאל מדריד (84:74), אבל שניים הרבה פחות, לאנדורה (58:48) ולסראגוסה (89:77), ובהנהלת הקבוצה החליטו לבצע זעזוע בזמן פגרת מוקדמות גביע העולם.

 

מרקוביץ' דווקא נחשב לאחד השמות העולים בסצנת המאמנים האירופיים. הבוסני בן ה-49 עבד שנים רבות בליגה היוונית לאחר הפרישה ממשחק, ומשם התקדם לליגה הטורקית החזקה. את טרבזונספור הוביל עד לגמר היורוצ'אלנג' ובהמשך גם למקום הרביעי בליגה. זה זיכה אותו בחוזה בקרשיאקה איתה הודח בעונה שעברה בחצי גמר הפלייאוף הטורקי וברבע גמר ליגת האלופות.

 

בטנריפה עדיין לא הצליחו להתגבר על עזיבת צ'וס וידורטה, המאמן שזכה עם המועדון בליגת האלופות של פיב"א ב-2016/17, והוביל אותו למקום החמישי בליגה הספרדית, ההישג הטוב ביותר של טנריפה בשמונה העונות האחרונות. וידורטה התקדם בקיץ וחתם באלופת ספרד, ולנסיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
פוטיס קציקאריס
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים