שתף קטע נבחר

פיתחו יומנים: אלט ג'יי מגיעים לביקור נוסף בארץ ואיתם וורפיינט

ההרכב האלקטרוני חוזר להופעה אחת בארץ, לאחר שבביקורו הקודם הכרטיסים נמכרו בתוך שעות ספורות. את מופע החימום תספק להקת הרוק הנשית וורפיינט

מתקפת הופעות הקיץ ממשיכה: להקת אלט ג'יי, מההרכבים האלקטרוניים המוערכים בעולם בשנים האחרונות, תגיע לישראל להופעה אחת בגני התערוכה ב-29 במאי 2018. יחד איתם תגיע להקת הרוק הנשית וורפיינט, שתספק את מופע החימום. 

 

מחיר כרטיס במכירה המוקדמת שנפתחת היום (שני) הוא 289 ש"ח. המחיר המלא יהיה 329 ש"ח ואין כרטיסי גולדן רינג או VIP. על הבאת הלהקות ארצה אמונה חברת ההפקות נרנג'ה, שהביאה לישראל את אלט ג'יי בעבר, כמו גם שמות כמו טיים אימפלה, הבריאן ג'ונסטאון מאסאקר וכמובן רדיוהד.

 

סיבוב הופעות לאלבום השלישי. אלט ג'יי (צילום: מדס פרצ') (צילום: מדס פרצ')
סיבוב הופעות לאלבום השלישי. אלט ג'יי(צילום: מדס פרצ')
 

בפעם הקודמת שהלהקה ביקרה בישראל, ב-2015, הכרטיסים נמכרו בתוך שעות ספורות ובשלישייה הבריטית צפו 24 אלף מעריצים. הם מגיעים במסגרת סיבוב ההופעות לאלבומם השלישי, "Relaxer", שיצא לפני כחצי שנה.

 

להקת האינדי וורפיינט תגיע בפעם הראשונה לארץ. הרכב הבנות, שהוציא ב-2007 את אלבום הבכורה שלו, נע על התפר שבין מוזיקת סינטיסייזרים פסיכדלית לדרים פופ. את אלבומן השישי, "Heads Up", הן הוציאו בשנה שעברה וזכו לביקורות נלהבות עליו.

 

אלט ג'יי בדרך (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אלט ג'יי בדרך(צילום: gettyimages)
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מדס פרצ'
ביקור נוסף בארץ. אלט ג'יי
צילום: מדס פרצ'
לאתר ההטבות
מומלצים