שתף קטע נבחר

ברוך שמאילוב זכה בארד במאסטרס בסנט פטרסבורג

הג'ודוקא הישראלי גבר על יריבים מברזיל ורוסיה, נוצח על ידי מונגולי, אך הצליח לעלות על הפודיום בסופו של דבר. תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני ובטינה טמלקובה סיימו במקום השביעי. פליקר הודח כבר בסיבוב הראשון

עונת הג'ודו לשנת 2017 הגיעה היום (שבת) לקו הסיום שלה עם תחרות המאסטרס הנערכת בסנט פטרסבורג ומדליית ארד מרשימה של הג'ודוקא הישראלי ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג).

 

לתחרות, שהמנצח בה זכה בפרס כספי של 50 אלף דולרים, זומנו 16 המדורגים הבכירים בעולם בכל משקל. שמאילוב הרשים כשהעפיל לקרב על מדליית הארד, שם פגש את צ'רלס צ'יבינה הברזילאי (14 בעולם), שזכה לעונש כבר על הפתיחה. אחרי חצי דקה נוספת הוא קיבל אחד נוסף על יציאה מהמזרן ודקה וחצי לסיום שמאילוב עלה על הלוח עם וואזרי, עליו שמר עד לסיום.

 

מרשים. שמאילוב מסיים את 2017 בסטייל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מרשים. שמאילוב מסיים את 2017 בסטייל(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד קודם הוא גבר על דניאל קרגינן הברזילאי (ניקוד זהב, בתום קרב שארך למעלה משמונה דקות) ויעקב שאמילוב הרוסי (וואזארי), אך נוצח בחצי הגמר על ידי קרלין גנבולד המונגולי (גם כן בוואזרי).

 

אצל הנשים תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני ובטינה טמלקובה - העפילו לבית הניחומים, אך לא הצליחו להשיג מדליה וסיימו במקום השביעי. נלסון לוי (57 ק"ג) פתחה את היום עם ניצחון באיפון על יריבה מטיוואן, אך בקרבות הבאים נכנעה באיפון לסגנית אלופת העולם, היפנית יושידה טשקושה ולג'ודוקא מבריטניה.

 

תזכה במדליה? ראשוני (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תזכה במדליה? ראשוני(צילום: AFP)

 

ראשוני (עד 48 ק"ג) פתחה את התחרות עם ניצחון בוואזארי על מתמודדת מגינאה, אך בשלב הבא הפסידה למונגולית אנשטג מונחבט, סגנית אלופת העולם, באיפון תוך 58 שניות מפתיחת הקרב. בקרב הרפסאז' נוצחה על ידי יריבה קוריאנית. טמלקובה (עד 52 ק"ג) עברה בניקוד זהב את אנג'ליקה דילגדו האמריקאית והפסידה בדרך דומה לאריקה מירדה הברזילאית, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה. בבית הניחומים ספגה איפון מג'ודוקא מרומניה.

 

טל פליקר (עד 66 ק"ג), נועה מינצקר (עד 48 ק"ג) וגילי כהן (עד 52 ק"ג) הפסידו כבר בסיבוב הראשון והודחו מהמשך התחרות.

פורסם לראשונה 16/12/2017 13:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים