שתף קטע נבחר

0:0 בין הפועל אשקלון להפועל חיפה

הקבוצה של ניר קלינגר חלמה לשוב זמנית למקום הראשון, אך מעדה במשחק חוץ מול קבוצת התחתית. החמצות גדולות לאלון תורג'מן וגודנס אג'איי. קלינגר: "כל אזור הספסל שלנו מלא בשערות שלי, תפסתי את הראש הרבה פעמים"

אחרי התיקו המאכזב מול מ.ס אשדוד בשבוע שעבר, הפועל חיפה חלמה לשוב למקום הראשון לפחות באופן זמני, אך האדומים כשלו מול הפועל אשקלון וחזרו מהדרום רק עם 0:0.

 


 

דווקא המארחת הייתה קרובה מאוד לכבוש במחצית הראשונה: יוסיפ איוואנצ'יץ' בעט החוצה ברשלנות ממצב קורץ (17). ההחמצה הגדולה יותר הייתה של גודנס אג'איי שבעט מחמישה מטרים לקורה (26). מהעבר השני ראינו החמצה של חנן ממן (37). הרוחות התלהטו מעט בירידה למחצית כשאנשי אשקלון דרשו שזיו אדלר יוציא כרטיס צהוב שני לדור מלול על עבירה שביצע, אך השופט אפילו לא שרק לעבירה.

 

אג'איי מאוכזב אחרי ההחמצה שלו (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אג'איי מאוכזב אחרי ההחמצה שלו(צילום: אבי רוקח)

עדן בן בסט מול אייל משומר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
עדן בן בסט מול אייל משומר(צילום: אבי רוקח)

ממן מתעמת עם לוגסי (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ממן מתעמת עם לוגסי(צילום: אבי רוקח)

שטקוס (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
שטקוס(צילום: אבי רוקח)

ברסקי דוהר לשום מקום (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ברסקי דוהר לשום מקום(צילום: אבי רוקח)

 

הפועל חיפה הייתה קרובה לכיבוש בדקה ה-58, אך אלון תורג'מן לא הצליח לבעוט כדור נפלא שסידר לו ראדו גינסארי. חוץ מזה לא ראינו הרבה במחצית השנייה והמשחק הסתיים ב-0:0. אשקלון סוגרת תשעה משחקים בלי ניצחון. זאת של קלינגר עם שתי תוצאות תיקו רצופות, ומחר (ראשון) הפועל ב"ש תוכל להגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות.

 

ניר קלינגר אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה סיפור שונה, ראיתם רק קבוצה אחת על המגרש. כל אזור הספסל שלנו מלא בשערות שלי, תפסתי את הראש הרבה פעמים. ההזדמנות הכי טובה הייתה של חנן ממן. אהבתי לראות שהקבוצה שלי שיחקה כמו קבוצה שרוצה את המקום הראשון במחצית השנייה. המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד, זה היה קשה לצפייה מבחינתי. אבל המחצית השנייה הייתה טובה. אנחנו בצמרת, אנחנו קבוצה קשה ויש לנו הגנת ברזל".

 

יובל נעים: "החצי הראשון היה הכי טוב שלנו העונה ובדקות הטובות שלנו לא כבשנו. כדורגל זה לשים את הכדור ברשת ולא להיות נחמדים, לא כמעט ולא אולי. במחצית השנייה, צריך להודות על האמת, היה לנו מזל. הפועל חיפה הייתה הרבה יותר טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
לוגסי מול ממן
צילום: אבי רוקח
מומלצים