שתף קטע נבחר

דראפיץ': "אנחנו עדיין בסוג של חלום"

מאמן מכבי נתניה התקשה להתאושש מהניצחון המרשים על האלופה הפועל ב"ש ואמר: "לפעמים קצת מזל לא מזיק". אוהדי האורחת תלו שלט: "פה הורדנו אותם ליגה". בנתניה הגיבו: "המעגל נסגר"

 

"עכשיו ניצחנו את האלופה הפועל באר שבע, הקבוצה הכי טובה בישראל, ואנחנו עדיין באיזה חלום", כך נשמע מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', רגע אחרי הניצחון 0:1 אתמול (ראשון).

 

לטבלת ליגת העל

 

בנתניה חגגו את הניצחון בשירה וריקודים, כובש השער דידייה קוגבניה והמבשל אביב אברהם זכו לשבחים ובמועדון היו מרוצים שהניצחון הגיע ללא עלי מוחמד הפצוע, אבל לא הכל ורוד בקבוצה. ערן לוי היה עצבני מאוד במהלך המשחק כשהתעמת עם ג'ון אוגו וגם בסיום כשהוחלף ובמקומו עלה כובש השער קוגבניה.

 

"טוב שפתחנו סיבוב כמו שצריך". דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"טוב שפתחנו סיבוב כמו שצריך". דראפיץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

בסיום עונת 2012/13 באר שבע הייתה זו שהורידה ליגה את נתניה ואוהדיה תלו שלט עם עקיצה בתחילת המשחק: "פה הורדנו אותם ליגה". בסיום אמרו שחקנים בקבוצה בתגובה: "המעגל נסגר. פה הלך להם גביע הטוטו ביום חמישי ופה אולי הלכה להם גם האליפות העונה".

 

דראפיץ' הוסיף: "אחרי שלושה משחקים שלא ניצחנו זה היה מאוד חשוב. יכולנו להפסיד, ללכת לעכו ולהסתבך עוד פעם. טוב שפתחנו סיבוב כמו שצריך".

 

אתם מכניסים עניין לליגה דווקא במשחקים מול הגדולות.

"למכבי נתניה יש קהל נהדר וכשיש קהל כזה אתה לא יכול שלא לרוץ. מגיע לקהל כל הכבוד שהוא בא לכל המשחקים".

 

לא היה רגוע. ערן לוי מול אוגו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא היה רגוע. ערן לוי מול אוגו(צילום: עוז מועלם)

 

הגעתם להמון מצבי הבקעה.

"היו מקרים שהגענו להרבה מצבים ולא ניצחנו - הדרך מנצחת בסופו של דבר.

לפעמים בדרך גם מפסידים נקודות ואז יורד הביטחון, אבל אסור לתת לזה להפוך לכדור שלג. אנחנו במקום טוב ואני שמח שניצחנו קבוצה קשה וטובה כמו ב"ש".

 

ברק בכר עלה עם 3 בלמים.

"הוא שיחק מאוד התקפי וניצלנו את זה לטובתנו. כשאתה משחק נגד האלופה אי אפשר ללחוץ כל הזמן. עבדנו כמו שצריך ולפעמים קצת מזל לא מזיק. היה משחק בסדר ושלוש נקודות זה עוד יותר בסדר. במפגשים מול קבוצות הצמרת חיים עם כמה קופים על הגב. כל הזמן צריך לחפש פתרונות. המשמעת חשובה, גם אם צריך ללכת לאחור חשוב לשחק חכם".

 

היום יצאו שחקני ומאמני הקבוצה לביקור במחלקת הילדים בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. במהלך הביקור חילקו השחקנים והמאמנים מתנות וסופגניות לילדים. דראפיץ': "היה חשוב לנו להעביר את האנרגיות של אחרי המשחק לילדים, הביקור מכניס אותנו לפרופורציות ומזכיר לכולם שהבריאות מעל הכל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סלובודן דראפיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים