שתף קטע נבחר

קובי פרץ איים על רב הכלא - ונענש: "דואג רק לאשכנזים"

הזמר שמרצה 18 חודשי מאסר בגין עבירות מס ביקש מרב הכלא לקבל אוכל בהשגחת בד"ץ. בקשתו נדחתה ולפי החשד התחצף לרב ואיים עליו: "אני אדאג לעשות לך שם רע בתקשורת החרדית". הוא נענש בשלילת ביקורים וקנייה בקנטינה למשך חודש

 

הזמר קובי פרץ, המרצה 18 חודשי מאסר בגין הרשעתו בעבירות מס, נענש על-ידי מנהלי הכלא לאחר שהתחצף לכאורה לרב הכלא ואיים עליו. העונש: שלילת ביקורים משפחתיים וקניית מצרכים בקנטינה למשך חודש.

 

פרץ, שהחל לרצות את עונשו לפני חודשיים, ביקש מהרב לקבל אוכל בהשגחת בד"ץ. בקשתו נדחתה בטענה שהוא לא עומד בקריטריונים ואז על פי החשד הוא התעמת עם הרב, התחצף אליו ואף איים בכך שאמר: "אני אדאג לעשות לך שם רע בתקשורת החרדית. אתה דואג רק לאשכנזים". על העימות והתלונה פורסם הערב בחדשות 2.

נענש. קובי פרץ (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
נענש. קובי פרץ(צילום: מוטי קמחי)

בעקבות הדברים הועמד פרץ לדין משמעתי והוטל עליו העונש. עורכי דינו מסרו בתגובה: "התנהל שיח מכובד סביב נושא זה. בשיח זה נכחו כמה אסירים נוספים. פנינו לשב"ס וביקשנו לערוך בדיקה מקיפה מול האסירים, אך הם סירבו לעשות כן. לא יעלה על הדעת כי אדם שומר דת ומצוות צריך להילחם על קיום מצוותיו, מרשנו מעולם לא דיבר בצורה הנטענת. אין זו דרכו".

 

פרץ נידון תחילה לשנתיים מאסר, אך בערעור קוצר עונשו לשנה וחצי. בתחילת אוקטובר דחה הנשיא ראובן ריבלין את בקשתו של הזמר לחון אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים